OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker kundtjänstmedarbetare till vår uthyrningsverksamhet. Vår kund är ett stort företag som är beläget i utkanten av Malmö. Tjänsten är på fyra månader, därefter finns mycket goda chanser till anställning. Som kundtjänstmedarbetare är din roll att ta emot ca 200-250 telefonsamtal om dagen. Du är länken mellan kunden och företaget, med hela processen vad gäller allt från samtal, pakethantering och registrering av dessa ärenden. Arbetet handlar även om att vara behjälplig med att svara på både stora och små frågor gällande pakethanteringen. Du bör känna dig bekväm med telefonen som arbetsredskap, eftersom detta är ditt främsta arbetsverktyg. Ett absolut krav är en genuin servicekänsla. Vi ser därför gärna att du har erfarenhet av tidigare kundtjänstarbete, eller servicearbete. Vidare är du är en utåtriktad, lättlärd person med mycket driv och tycker om att tala i telefon. Du är flexibel, ansvarsfull och noggrann. Du är en social person som kan arbeta under högt tempo och lösa olika situationer snabbt.