Vill du arbeta med Leverantörsreskontra i Viared/Borås

Vill du arbeta med Leverantörsreskontra i Viared/Borås

Arbetsbeskrivning

Vad innebär tjänsten
Som ekonomiassistent kommer du att tillsammans med ytterligare en kollega ansvara för det löpande arbetet med leverantörsreskontra. I arbetet ingår bland annat bearbetning, verifiering och avstämning av leverantörstransaktioner, samt att registrera och hantera leverantörsbetalningar. Du säkerställer högkvalitativa poster i leverantörsregistret och gör analyser av relevanta konton. I tjänsten ingår också att supportera produktavdelningen i frågor relaterade till leverantörsreskontran i bokslutsarbetet.

Vem söker vi
Vi söker dig som känner dig trygg inom leverantörsreskontra och har arbetat med större flöden tidigare. För att passa för tjänsten ser vi att egenskaper som noggrannhet, engagemang och teamkänsla är viktiga. Likaså att du är flexibel och ansvarstagande. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag för dig som vill arbeta 80-100 %. Start är tänkt så snart som möjligt och uppdraget förväntas pågå under ca 3 månader. Vår kund finns i trevliga lokaler i Viared, Borås.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Liina Fagerberg 0766-471661. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 augusti 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024