OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du bäst när tempot är högt, när du får lösa problem och hjälpa andra människor? Är du dessutom en noggrann och serviceinriktad person som är duktig i kontakten med kund? Då kan du vara rätt person för oss! Perido söker nämligen en person som vill arbeta som Orderadministratör på ett kommunalt IT-bolag beläget i centrala Stockholm. Som Orderadministratör kommer du bland annat arbeta med företagets orderhantering, göra prisförfrågningar och hantera olika avtal. Du kommer i din roll ha mycket kontakter med både kunder och kollegor främst via telefon och e-post. Vi tror att du är en person som jobbat med kundservice tidigare och som förstår vikten av att både bemöta och lösa kundens problem på ett bra sätt. Du är en duktig lyssnare som tycker om att hjälpa andra människor. Du är glad och positiv och inger förtroende hos andra. Kravprofil - Erfarenhet av arbete med liknande arbetsuppgifter från kundtjänst eller liknande - Vana att arbeta i ärendehanteringssystem är meriterande - Goda allmänna datakunskaper, Officepaketet, Word, Excel mm. - Noggrann, strukturerad och serviceinriktad - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en social och serviceinriktad person som tycker om att arbeta kreativt med problemlösning i en fartfylld miljö, och som samtidigt har förmågan att sätta kunden i centrum. Till sättet är du strukturerad och noggrann, tar gärna egna initiativ samt har lätt för att samarbeta med andra människor.