Vill du arbeta med teknisk support för smartphones, surfplattor och dato...

Vill du arbeta med teknisk support för smartphones, surfplattor och dato...

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN SOM TEKNISK RÅDGIVARE

Är du vår nästa stjärna till ett av våra mest intressanta uppdrag inom teknisk support? Som kundtjänstmedarbetare på Webhelp är du kundens stöttepelare vid frågor och funderingar kring deras mobiltelefon, surfplatta eller dator.

Din anställning kommer börja med en sex veckor lång och gedigen utbildning. Under hela utbildningsperioden och tiden därefter kommer du få stöttning och coachning från våra instruktörer och teamleaders så att du känner dig bekväm i rollen. Som teknisk rådgivare kommer du kunna hantera både enkla och mer komplexa ärenden med hjälp av din förvärvade expertis. Du kommer att få arbeta med härliga och likasinnade kollegor, intressanta kunder samt kunna utvecklas i din roll. Webhelp är ett internationellt bolag som hela tiden växer och söker nya talanger - utvecklingsmöjligheterna hos oss är stora!

VI SÖKER DIG SOM...

Älskar att hjälpa människor, är en social person och alltid vill ge bästa möjliga service. Ett extra stort plus är om du har arbetat med liknande sedan tidigare, det är dock inget krav - Dina personliga egenskaper är viktigare än ditt CV! Vi ser även att du pratar flytande svenska och har goda kunskaper i engelska.

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

- En tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
- Kollektivavtal är för oss en självklarhet - du ska känna dig trygg i din anställning!
- Konkurrenskraftig lön, OB-tillägg, övertidsersättning samt friskvårdsbidrag.


När du har sökt tjänsten kommer du få två tester skickade till dig för att pröva dina förkunskaper. Vi använder dessa som en del i vår rekryteringsprocess så se till att göra dem så snart du kan så ser vi till att ringa upp!

START: 2020-05-29

PLACERINGSORT: Göteborg

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltidsanställning med sex månaders provanställning.

ARBETSTIDER: Varierande arbetstider måndag - söndag kl 08.00 - 20.00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-05-27

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination:
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2020
  • Ansök senast: 28 maj 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


30 november 2024

Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024