Vill du arbeta med teknisk support i centrala Stockholm?

Arbetsbeskrivning

Om Tjänsten
Swesale söker för kunds räkning teknikintresserade, glada och kommunikativa individer till arbete inom kundtjänst.

Vår kund är ett av Nordens största kundserviceföretag och erbjuder möjligheten för andra företag att outsourca sin kundhantering till dem. I denna tjänst kommer du framförallt att hjälpa kunder med teknisk hemelektronik - så som mobiltelefoner och datorer.

Dina Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare kommer du inledningsvis får en betald utbildning i företagets produkter/tjänster och interna system. Det gör att du får en bra grund att stå på och är väl förberedd när du börjar arbeta på riktigt.

I arbetet kommer du ta inkommande telefonsamtal från kunder och svara på de frågeställningar som ställs. Ambitionen är att få en nöjd och glad kund, som känner att hen fått hjälp med det som efterfrågats. Tjänsten innefattar ingen försäljning utan har enbart fokus på kundnöjdhet och service.

De lediga tjänsterna är på 80-100% och schemat varierar från månad till månad. Arbetstiderna är förlagda någonstans mellan 8.00–20.00 måndag- lördag, samt 10.00–18.00 på söndagar.

Arbetsplatsen ligger centralt i Stockholm, endast några minuter från St Eriksplans tunnelbana.


Din Profil
För att vara aktuell för tjänsten ska du ha:

- Gymnasiekompetens och ha slutfört dina studier.
- En härlig personlighet, driv och social förmåga.
- Ett intresse för teknik och vilja att lära dig mer.
- Ett gediget intresse för problemlösning.
- Förmåga att förklara på ett pedagogiskt och tydligt sätt.
- En empatisk och tålmodig personlighet
- Mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska

Det är meriterande om du har erfarenhet från serviceyrken, men inget krav.


Erbjudande
Vi erbjuder dig ett arbete på ett stort nationellt och internationellt företag, med kontor i 62 länder. Som kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team och får en gedigen introduktionsutbildning inom det område du ska arbeta. Visar du framfötterna finns goda möjligheter till utveckling inom organisationen och därmed ytterligare meriter på Cv:t.

Sammanfattningsvis tror vi det här kan vara en perfekt möjlighet för dig som är ny på arbetsmarknaden och vill arbeta med mycket kundkontakt.

Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, vi rekryterar löpande.

Ansökan
Har du några frågor gällande tjänsten som kundsupport/kundtjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontakta Elias Öman på elias.oman@swesale.se

Välkommen med din ansökan!


Om Oss
Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater.
www.swesale.se


SÖKORD: kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, kundservicemedarbetare, inbound, service, kundsupport, kundbokare, mötesbokare, butik, ordermottagare, innesäljare, säljare, callcenter, telemarketing, TM, telefonförsäljare, telefonsäljare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Louise Gardell
070-838 31 36
Adelie Örnhall
0735-105611
Louise Gardell

Louise Gardell
070-838 31 36
Anders Blichfeld

Li Westman

Viktor Hernborg

Louise Gardell
070-838 31 36
Anna Ceder
073-3167296
Jessica Wängelin

Sammanfattning

Besöksadress

Warfvingesväg 39, Stockholm
None

Postadress

Warfvinge sväg 39
Stockholm, 11251

Liknande jobb


28 november 2024