Vill du arbeta med utveckling av befintliga kunder som KAM?

Vill du arbeta med utveckling av befintliga kunder som KAM?

Arbetsbeskrivning

Om företaget
EMPLOID söker en Key Account Manager till vår kund i Göteborg. Företaget har gedigen erfarenhet av international relocation och global mobility services. Tjänsten är ett konsultuppdrag där anställning inledningsvis sker via EMPLOID, med goda chanser att bli överrekryterad och anställd hos kundföretaget. Mer information om företaget ges längre fram i rekryteringsprocessen.
EMPLOID är medlem i Kompetensföretagen, som är en bransch- och arbetsgivarorganisation inom Almega. Almega ingår i Svenskt Näringsliv. För mer information se www.kompetensforetagen.se och www.almega.se.
Om tjänsten
Som Key Account Manager tillhör du avdelningen för Client Services som har det huvudsakliga ansvaret för leverans gentemot kund. Din uppgift är att säkerställa en komplett leverans av tjänstelösningar inom relocation och global mobility services. Du äger dina konton och fungerar som den primära kontaktpersonen gentemot kundföretagen där du driver utveckling och uppföljning av tjänsteerbjudandet. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
– Ta emot beställningar via affärssystemet och/eller via mail
– Organisera och medverka på kundmöten för att tillsammans med kund komma fram till den bästa tjänstelösningen
– Utforma strategier och åtgärder som behövs för att utveckla kundrelationer samt öka intäkter
– On-boarding av kunder samt presentation av system och processer
– Uppföljning av leverans och rapportera tillbaka till teamet i förhållande till budget
För rätt person finns det potential att på sikt ta sig an en ledande roll över Client Service-teamet.
Om dig
Vi söker dig som brinner för kundrelationer och som vill arbeta i en dynamisk internationell bransch där ingen dag är den andra lik. Utöver detta krävs:
– Dokumenterad erfarenhet inom Account Management
– Erfarenhet av system- och processtyrt arbete
– Erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem
– Flytande i svenska och engelska, såväl tal som skrift
För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har någon form av internationell erfarenhet samt ett stort affärsfokus. Arbetet innefattar koordinering och samarbete med övriga avdelningar på företaget vilket kräver att du har förmåga att planera och strukturera ditt arbete för att möta kundernas behov på bästa sätt. Du har lätt för att kommunicera med såväl kunder som kollegor och gör ditt yttersta för att du och teamet levererar goda resultat i enlighet med deadlines och uppsatt budget.
Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö
Arbetstider: 08.30-17.00
Lön: Enligt överenskommelse
Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila info@emploid.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Key Account Manager, Client Service Manager, Account Management, Relocation, Customer Success Manager, Account Manager, Client Relations, mobility services, rekrytering, Malmö, Lund, Helsingborg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EMPLOID
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juni 2022
  • Ansök senast: 13 juli 2022

Postadress

Jungmansgatan 12
MALMÖ, 21111

Liknande jobb


20 december 2024

19 december 2024