OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du med administrativa arbetsuppgifter och tar ansvar för ditt arbete? Passar det dig att arbeta halvtid och att starta omgående? Då kan du vara den vi söker
Om uppdraget
Vår kund inom offentlig sektor i centrala Linköping söker nu en assistent som under en period kan ta över uppgifter från ordinarie assistent som fått nya arbetsuppgifter i sin yrkesroll. Denna övergång bör ske 1/10, men upplärning kommer påbörjas under september. Uppdraget är 50% av en heltid och beräknas pågå till årsskiftet 2020/2021. Det finns även möjlighet till förlängning. Schemat kommer ni fram till på plats, men vi ser att du ska ha ett flexibelt schema för att möte kundens behov när du ska arbeta under en vecka.
Dina arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att vara sekreterare vid revisorernas sammanträden, upprätta och anslå protokoll och föra minnesanteckningar samt korrekturläsa handlingar, rapporter mm. Vidare kommer du att diarieföra handlingar i ärendehanteringssystemet. Även att vara ett administrativt stöd i olika frågor samt att hantera övriga förekommande kontorsgöromål. I rollen kan även vissa enklare ekonomiadministrativa uppgifter ingå som att kontera och mottagningsattestera leverantörsfakturor i faktura hanteringssystemet.
För uppdraget söker vi dig som är hjälpsam, lojal och nyfiken på de administrativa uppgifterna. Det viktigaste är inte din tidigare erfarenhet, även om vi ser att du haft administrativa uppgifter i en roll. Vi tror också att du är serviceinriktad och spider en god stämning på ditt arbete.
Dina kvalifikationer
- Gymnasium motsvarande utbildning
- Viss erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Goda kunskaper i svenska språket
- God vana av MS Office, särskilt Word och Outlook
- Kan påbörja ett uppdrag under september
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag fredag 4/9 2020.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare sofie.nilsson@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson