OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning dig som vill arbeta som Ekonomiassistent med Leverantörsreskontra stationerad i London.Du kommer att arbeta på ett Shared Service Center för kunds räkning.Du kommer att arbeta med hela flödet inom Leverantörsreskontra.Bakgrund: Du har gymnasieutbildning med ekonominriktning och minst 2 års erfarenhet av att arbeta med hela flödet inomLeverantörsreskontra Det är ett krav att du har erfarenhet av att arbeta i SAP Financial samt goda kunskaper i Excel Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta på ett Shared Service Center Personlighet: Som person är du flexibel och trivs med att arbeta på ett företag där det händer mycket.Du trivs med att arbeta i ett högt tempo med tighta deadlines i en internationell miljö. Placering: London Detta är ett konsultuppdrag med start snarast och sträcker sig cirka ett halvår framåt. Skicka in din ansökan omedelbart!Urval sker löpande, skicka din ansökan med personligt brev och meritförteckning på engelska omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman