OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster.Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR.Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats.I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag.Arbetsbeskrivning Nu söker vi dig som har ett tekniskt intresse och som vill arbeta med firstlinesupport hos en av våra kunder i norra Stockholm.Dina arbetsuppgifter kommer mestadels bestå av ärendehantering.Detta innebär att du via mejla, telefon eller fax tar emot olika ärenden som du registrerar in i ett datorsystem.Du ansvarar också för att skicka dessa ärenden vidare till secondline.En del administrativa arbetsuppgifter kan också tillkomma. Vem är du?För den här tjänsten söker vi dig som tycker om att hjälpa kunder över telefon.Du har ett stort tekniskt intresse och vi ser att du har tidigare erfarenhet av telefonarbete från t.ex. kundtjänst eller liknande.Ett stort plus är om du tidigare arbetat i systemet Linux.Vidare ser vi att du har bra kunskaper i Officepaketet samt är en van datoranvändare.Som person är du lättlärd, engagerad samt tycker om att ge service på hög nivå.Det här uppdraget är på 100 % och startar omgående.Du kommer att bli anställd av Manpower och uthyrd till kund. Vad kan vi erbjuda dig?Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål.Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan.Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt.Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.Välkommen med din ansökan!