OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag.Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se Just nu söker vi en person till vår uthyrningsverksamhet som vill arbeta med intern support Arbetsuppgifter Du kommer att ha en supportfunktion där du kommer stötta dina kollegor med allmänt administrativa arbetsuppgifter såsom dokumentation kring inköp, uppdatering av uppgifter om miljö och kvalite, hantering av listor och framtagning av lönsamhetstal.För rätt person finns goda möjligheter att växa i rollen. Erfarenhet Du är intresserad av datorer och använder den gärna som arbetsredskap.Du är van vid att arbeta med Officepaketet och kan uttrycka dig väl i tal och skrift såväl på svenska som i engelska.Vi ser gärna att du har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller teknik samt har tidigare erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter. Personliga egenskaper Du är en flexibel och anpassningsbar person som inte är rädd för utmaningar.Du är även nyfiken, engagerad och iderik.Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult på Adecco och får chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.Uppdraget är med start omgående och kommer att pågå cirka ett år framöver.För rätt person finns goda möjligheter till förlängning. Ansökan Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden.Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka. Välkommen med din ansökan!