OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Då kan det här vara uppdraget för dig! Brinner du för att hitta information och definiera möjligheter och risker? Vill du ta dig an en social roll som inkluderar flera olika kontaktytor med kollegor runt om i världen? Här väntar ett spännande uppdrag för dig som är en sann lagspelare – kan det vara dig vi söker?
Om tjänsten
Perido söker nu en Sales Operations Specialist till vår kund, ett globalt företag med verksamhet inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Du spelar en viktig roll i företagets insatser att förbättra kundernas köpprocess. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Solna.
Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du att arbeta med kunders leverantörsbedömning och koordinera det arbetet i Norden. Du blir en del av det nordiska Sales Operations teamet och har dagligen kontakt med kollegor runt om i världen. Dina ansvarsområden inkluderar bland annat:
Besvara förfrågningsunderlag inom kundens önskade tidsram
Koordinera input från flertalet interna stakeholders
Utvärdera kommersiella och legala säkerhetsperspektiv och identifiera eventuella risker
Skapa ett bibliotek av kunskapsdokument och säkerställa att företaget jobbar med förändring på bästa sätt
Hjälpa till i arbetet att definiera och implementera ett arbetssätt för Norden tillsammans med din ledare och det globala RFI-teamet
Få god översikt över verksamheten och därigenom kunna identifiera förbättringsområden och hjälpa till att driva dessa vidare
Delta vid kundmöten vid behov
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du är nyfiken och har lätt för att sätta dig in i olika informationssäkerhetsfrågor. Som person är du resultatorienterad och en duktig problemlösare. I varje arbetsuppgift du tar dig an så har du med dig både ett kvalitets- och ett affärsperspektiv.
För att trivas i rollen ser vi att du är en sann lagspelare som inte tvekar på att hjälpa en kollega när det behövs, och som gärna tar emot feedback själv. Vidare tror vi att du är social och trivs i en roll med många kontaktytor.
Är det här en utmaning du vill ta dig an?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Relevant erfarenhet eller utbildning inom juridik, ekonomi, systemvetenskap eller administration
Erfarenhet från projektkoordinerande roll
Bekväm med administrativa arbetsuppgifter
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2023-10-13. Start 2022-12-12.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33595 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 900 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.