Vill du bli en del av ett starkt team inom kundservice i Gävle?

Vill du bli en del av ett starkt team inom kundservice i Gävle?

Arbetsbeskrivning

Vi växer och söker därmed fler kundservicehandläggare på heltid. Vill du jobba i en entreprenörsmiljö och motiveras av att tillsammans med ett starkt team ge kundservice i världsklass med oss i centrala Gävle?
Då kan vi på Xzakt ha rätt utmaning för dig tillsammans med våra spännande uppdragsgivare. Vi jobbar med över 40+ ledande varumärken. Bland annat Instabox, Skistar, Besikta, Däckia, NetOnNet, Hallon, Tre med flera. Hos oss får du därmed chansen att dagligen utvecklas inom flera olika branscher.


På Xzakt vill vi skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vi kan vara den första och den sista kontakten för kunden och därmed bli en representant för hela varumärket. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert.
På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
Tävlingar och bonusar utöver ordinarie lön, som tillkommer utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.
En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.
Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité med till exempel padel-kvällar och after work med mer.
Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen.

I rollen som kundservicehandläggare behöver du:
Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)
Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska
God datorvana
Rent brottsregister

Meriterande är om du:
Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt
Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor
Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål
Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad

Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt?
Sök jobbet och övertyga oss!
Som kundservicehandläggare på Xzakt arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon, chatt och e-mail med frågor som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare.
Som utbildad kundservicehandläggare sedan ansvarar du för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete och gör det med service och kvalité. En bra kontakt med kundservice skapar nöjda kunder! Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden.
För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.
Xzakt Kundrelation är ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget.
Xzakt grundades år 2000 av superentreprenören samt näringslivsprofilen Gunilla von Platen och har sedan dess vuxit till över 500 medarbetare inom Europa och är idag en del av Transcom Worldwide. Xzakt Gävle har funnits sedan 2008 och är idag en arbetsplats med närmare 200 medarbetare.
Timlön: Timlön under 24 år: 112,16. Timlön över 24 år: 129,96
OB-tillägg kvällar och helger enligt kollektivavtal.
Anställningsstart: Hösten 2023
Öppettider: Mån–fre 06:30–22:00 lör–sön 06:30–22:00.
Observera att detta är våra öppettider och att schemat/arbetstider läggs någonstans där i mellan.
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Madeleine Scherling
0910-716000 0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation AB
  • 10 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2023
  • Ansök senast: 21 september 2023

Besöksadress

Nygatan 29
None

Postadress

Nygatan 29
Gävle, 80311

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024