OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi vet inte riktigt vilken bakgrund du har, men vi vet att du är:
Engagerad. Empatisk och en god lyssnare som också kan leda samtalet. En fantastisk administratör och en kul kollega. Du ska helst ha arbetat inom branschen, men vi ser också till att du har en bredare yrkeserfarenhet och en självklar förmåga att kommunicera med olika människor. Du har lika lätt att uttrycka dig i tal som skrift.
Det är full fart hela tiden så du måste trivas i en miljö där du i telefon svarar på alla frågor, samtidigt som du håller ordning på alla olika bokningar för varje begravning och dessutom tar hand om dom som spontant kommer in för frågor eller bokade besök. I jobbet ingår också att ibland vara representant i kyrkor och kapell. Det betyder att du måste klara tyngre lyft utan att få problem med ryggen.
Vi är 4 personer på kontoret i Älvsjö centrum och en hund, så du kan inte vara allergisk.
Du måste ha körkort.
Vi ser gärna att du pratar flera språk än svenska och engelska.
Tror du att du skulle trivas hos oss? Skicka då en CV och skriv några rader om dig själv och varför du tycker att jobbet verkar intressant.
Om du har frågor, så mejla gärna. Vi har tyvärr ingen möjlighet att hinna svara på frågor i telefon.
Sista ansökningsdag 31/10, men vi kan tillsätta tjänsten redan innan så skicka din ansökan så snart du kan.