OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tellit är ett IT-bolag som erbjuder kommunikationslösningar med funktioner speciellt utvecklade för företag. Vi utmanar de stora jättarna med en tjänster som sätter användarna först med fokus på den bästa kundupplevelsen.
Självklart är Tellits tjänster även till rätt pris med tydliga och enkla villkor.
Vi brinner för att leverera världens bästa support till våra viktiga företagskunder. Nu söker vi dig som delar vår passion för fantastisk service och som vill vara en del av vår resa framåt.
Vi letar efter dig som vill arbeta på ett företag som:
- Erbjuder en lysande start på karriären
- Fokuserar på individen
- Anpassar tjänster och utveckling efter kund och medarbetare
- Vill vara Sveriges bästa arbetsgivare
- Erbjuder träning på arbetstid och gymkort
- Har schyssta värderingar och där vi verkligen trivs på jobbet
-
Är det du? 🎯
Arbetsuppgifter:
- Finnas tillgänglig och besvara inkommande ärenden med kunders frågor via telefon, chatt, mail och sociala medier.
- Arbeta med tillsammans med teamet i vår administrativa backlogg är vi arbetar med orderläggning, leverans och ekonomi.
- Ansvara och leda utvalda projekt vid sidan om det dagliga ansvaret.
- Stötta Tellits ledningsgrupp med diverse administrativa uppgifter samt förberedelser.
- Utvärdera, analysera och komma med feedback på hur vi kan bli ännu bättre.
Vad vi erbjuder:
- Dedikerad coachning i din karriär.
- Utvecklingsplan speciellt anpassat för dig.
- Ett varierande och inspirerande jobb.
- Möjligheten att vara en del av ett härligt team som älskar att arbeta tillsammans och utmana varandra.
Vi ser gärna att du har:
- Avslutad gymnasieutbildning.
- Mycket god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska.
- Brinnande intresse av kundnöjdhet och service.
- Tidigare sälj- eller serviceerfarenhet.
Känner du igen dig i profilen och är sugen på att ta del i vårt härliga gäng? Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi är taggade på att träffa dig!