OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Enheten Kund är vår första väg in för våra kunder som består av medborgare, företagare och fastighetsägare. Vi har höga ambitioner i vårt servicearbete mot våra kunder men även mot att vi ska vara med och bidra till att Stockholm ska bli världens mest hållbara stad. Vi söker nu två handläggare till vår grupp som vill vara med och utveckla arbetet vidare och samtidigt ge bästa möjliga service till våra kunder.
Arbetsuppgifter och utmaningar
Som handläggare kommer du till stor del av din arbetstid ha kontakt med våra kunder
via telefon, mail samt via våra e-tjänster. Vi har ett rullande schema varje vecka som fördelar vilka arbetsuppgifter du ska ha. Vår telefon är öppen för kunderna vardagar mellan klockan 7:30 till 16:00. Ärenden varierar i tid och komplexitet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Svara på frågor och administrera som rör abonnemang, fakturafrågor, felanmälning och taxefrågor.
Fakturering och kravhantering samt löpande uppdatering av kundregister och mätvärden
Vara med och utveckla arbetssätt och rutiner
Din profil
Vi söker dig som ha minst:
två års erfarenhet av administrativt arbete
två års erfarenhet från kundtjänst och/eller telefoni-arbete
Vi vill även att du har mycket goda kunskaper i svenska när det gäller tal och skrift samt kan göra dig förstod och förstå engelska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har någon form av erfarenhet och förståelse för vår bransch – vatten, avfall och miljö. Har du arbetat i systemen Artvise, BFUS eller Cityworks är det också meriterande.
Då du dagligen har kontakt med våra kunder är det mycket viktigt att du som person är serviceinriktad, men även tydlig och pedagogisk i ditt förhållningssätt till andra person. I ditt arbete är det även viktigt att du är självgående och kan fatta beslut utifrån givna instruktioner. Vidare vill vi att du är strukturerad som person och har god förmåga att kunna läsa av och arbeta med tal och siffror.
Övrigt
Din arbetsplats är på vårt kontor i Ulvsunda. Tjänsten är på heltid och en visstidsanställning till och med maj 2021.
Ansökan
Låter det intressant? Skicka då in din ansökan via extern webb senast den 10 januari 2021. För ytterligare information om tjänsten kontaktar du vår teamledare Hanna Hellberg på tfn 08-522 122 21.
Våra fackliga representanter för Kommunal, Vision, Saco och Ledarna når du genom att ringa oss på 08-522 120 00.
Mer om oss
Vi är en lärande organisation med mycket erfarenhet och kunskap till ditt stöd. Vi erbjuder dig ett roligt och omväxlande jobb med intressanta arbetsuppgifter, duktiga kollegor och ett mycket bra arbetsklimat. Dessutom erbjuder vi goda anställningsvillkor, digitala och flexibla arbetssätt, kontinuerlig kompetensutveckling samt en rad hälsofrämjande fördelar. Läs mera om hur det är att arbeta hos oss på svoa.se/jobb
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.