OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Visma erbjuder programvara och tjänster som förenklar, digitaliserar och effektiviserar affärsprocesser inom privat och offentlig sektor. Koncernen verkar i Norden, Benelux, Centraleuropa och Östeuropa. Med fler än 9 500 anställda, 1 000 000 kundavtal och en omsättning på 1 199 miljoner euro under 2018 är koncernen ett av de ledande programvaruföretagen i Europa. Besök Visma.se
Läs mer om vårt Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/.
Vår ambition är att fortsätta erbjuda Sveriges redovisningsbyråer service och rådgivning i absoluta världsklass. Därav behöver vi stärka upp med fler stjärnor som vill hjälpa redovisningsbyråerna till succé med hjälp av våra smarta ekonomiprogram.
Vilka möjligheter innebär jobbet?
På avdelningen Customer Success säkerställer våra fantastiska medarbetare att vi finns tillgängliga för kunderna som använder våra program och tjänster, såväl småföretag som redovisningsbyråer.
I vårt team har du daglig kontakt med våra redovisningsbyråer där ditt uppdrag är att guida, hjälpa och säkerställa att de jobbar på ett tidseffektivt och framåtsträvande sätt i programmen. Våra program blir allt mer digitaliserade och automatiserade vilket ger större utrymme för personliga möten mellan redovisningsbyrån och dess kunder. En del av ditt uppdrag är att medvetandegöra byråerna om de olika lösningar vi har att erbjuda. Vår rådgivning sker via flera olika kanaler, främst via telefon och chatt.
En riktig stjärna hos oss ställer de rätta frågorna och skapar lösningar som får kunden att gapa av förvåning och lycka. Byråerna kan då fokusera på det som de är bäst på – hjälpa småföretag att växa.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är serviceorienterad och får energi av dialogen med kunden! Som person är du öppen, hjälpsam och initiativtagande och trivs i ett team där vi jobbar tillsammans för att dagligen leverera den absolut bästa service- och rådgivningen.
Rollen kräver att du ha förmågan att snabbt anpassa dig till nya omständigheter. När problem uppstår har du ett smidigt förhållningssätt och hittar alltid en innovativ lösning.
Vi värdesätter om du har utbildning eller erfarenhet av ekonomi eller kundservice, men det viktigaste är att hitta rätt person som har passion och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Vi har ett fantastiskt upplägg med en onboarding som tar väl hand om dig och hjälper dig igång i ditt uppdrag genom coachning och utbildning.
Vad erbjuder vi?
Hos oss får du chansen att jobba med engagerade medarbetare i en av Nordens största tech-koncerner. Vår ambition är att skapa en arbetsplats i världsklass. Konceptet My Competence Time - där du gör vad du vill - ett antal tillfällen i månaden för att kompetensutveckla dig själv är bara ett exempel på att vi menar allvar. När vi frågar våra medarbetare varför de trivs hos oss svarar de flesta att det beror på vår fantastiska sammanhållning i kombination med fina utvecklingsmöjligheter. Det är vi stolta över! För när du trivs, växer och vill göra skillnad - utvecklas vi som företag. Vi blir bättre tillsammans helt enkelt!
Visst låter det spännande?
Gör din ansökan senast 8 mars .
Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Emilie Nygren-Strandberg på emilie.nygren-strandberg@visma.com .
Kontaktpersoner på detta företaget
Jan Erensjö
+46 0470-706000, +46 0708-727237
Camilla Persson
0470-706000
Anna Twisk
0470-706000
Tommy Hilding
+46 0470-706000, +46 0708-286954
Maria Nickolausson
+46 0470-706000, +46 0703-777758
Anette Citron
0470-70 61 32
Anneli Olsson
+46 0470-706235
Jessica Svanberg
0470-706242
Lotta Käll Henningsson
+46 0470-706293
Peter Härder
+46 0470-706000