Vill du jobba extra i vår larmcentral?

Vill du jobba extra i vår larmcentral?

Arbetsbeskrivning

Vi söker inte vem som helst, vi söker dig som vill arbeta på en av Sector Alarms viktigaste avdelningar – vår larmcentral. Nu utökar vi teamet med deltidstjänster på 50% med start i sommar och tillsvidare. Perfekt för dig som vill kombinera jobb med ledighet i sommar!
Hur är det att jobba på larmcentralen?
Larmcentralen är kontorets kärna, det är där vi kan hjälpa våra kunder som är utsatta för direkt fara. Som vår kollega kommer du att arbeta över telefon och tar både emot och ringer samtal i samband med larm. Det kan exempelvis röra sig om brandlarm, inbrottslarm, trygghetslarm och driftlarm. Vid mottaget larm tar du beslut över om det behövs skickas ut väktare, polis eller brandkår. Vi är experter på kundservice och att ge god service är alltid i fokus.
Dina arbetstider är schemalagda på 2-skift och du jobbar förmiddag-och kvällspass. Du jobbar varannan helg och vid enstaka tillfällen kan du behöva jobba natt. Det är därför viktigt att du är relativt flexibel gällande arbetstider. Du kommer börja tjänsten med att gå vår utbildning (via Sector Way Academy) för att känna dig väl förberedd inför kommande arbetsuppgifter. Utbildningen har planerad start den 10e maj.
Vem är du?
Vi ser att du har god erfarenhet av service, du är van vid att hantera kunder och lösa problem. Du är trygg med att använda datorn och telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Har du dessutom erfarenhet från kundservice eller kundsupport är det mycket meriterande.
Vi tror på våra medarbetares potential att utvecklas och därför är dina värderingar och personliga egenskaper lika viktiga som din formella kompetens. Som person är du pålitlig, har rätt attityd och förmågan att behålla lugnet trots många bollar i luften samtidigt. Din goda simultankapacitet kommer även i uttryck genom att du arbetar effektivt samtidigt som du utför ditt arbete med stor noggrannhet. Du är en kollega man kan lita på!
Tjänsten förutsätter att du är prickfri i Rikspolisstyrelsens belastningsregister.
Vad är vi för företag?
Vi har en stark företagskultur där vi gillar att göra saker tillsammans, dela kunskap och hela tiden förbättras. Våra värderingar - Kundorienterad, Förbättringsvillig, Målmedveten och Pålitlig genomsyrar hela verksamheten från ledning till enskild medarbetare.
Våra medarbetare är vår framgångsfaktor och vi satsar därför mycket på vår personal. Vi erbjuder företagshälsovård, friskvårdsbidrag, deltagande i olika lopp och lagtävlingar (Tough Viking, Göteborgsvarvet, Vårruset m.m). Vi har också regelbundna afterwork-aktiviteter så som beachvolleyboll, bowling och quizkvällar. Vi har fantastiskt roligt på jobbet och är en stabil arbetsgivare som ger dig möjligheten till att påverka och utvecklas!
Ansökan
Vad roligt att du vill söka tjänsten på vår larmcentral!
Vi kommer påbörja rekryteringsprocessen direkt från det att vi publicerat annonsen, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tar inte emot några ansökningar över mail men har du några frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Frida Bengtsson på frida.bengtsson@sectoralarm.se eller 0738 61 94 00.
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SECTOR ALARM AB HELSINGBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 11 mars 2021
  • Ansök senast: 16 april 2021

Postadress

Florettgatan 29C
HELSINGBORG, 25467

Liknande jobb


Larmoperatör Addici Security Stockholm

Larmoperatör Addici Security Stockholm

5 november 2024

Utvecklas på vår larmcentral!

Utvecklas på vår larmcentral!

1 november 2024

Operatörer till Polisens kontaktcenter

Operatörer till Polisens kontaktcenter

30 oktober 2024

Timvikarier larmoperatör/planerare/resurssamordnare

Timvikarier larmoperatör/planerare/resurssamordnare

29 oktober 2024