OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
För kunds räkning söker vi nu en person som vill ta ett uppdrag med ekonomi och administration på deltid (ca 40 %). Detta är ett interrimsuppdrag, vilket betyder att uppdraget har en begränsad längd. Det är en chans för dig som jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare och som vill komma ut och tjäna lite extra pengar. Det kan också vara för dig som har eget företag, men behöver extra inkomster. Du kommer att vara på tillverkande industrier. Kollektivavtal finns. Arbetstider dagtid. Arbetsort Västra Värmland (Årjäng – Eda – Arvika). Start omgående.
Dina arbetsuppgifter
Ekonomidelen omfattar löpande bokföring inklusive månads- och årsbokslut med tillhörande rapportering, kund- och leverantörsreskontra, moms- och skattedeklarationer. Lönedelen omfattar löneberedning och allt vad det innebär med scheman, närvaro och frånvaro, semesterberäkningar, uppföljning och statistik. Du ansvarar även för viss övrig administration, post och telefonväxel.
Din profil
Du har tidigare jobbat med ekonomi och/eller lön och trivs med administrativa uppgifter. Du har någon form av ekonomiutbildning och erfarenhet av bokföring samt känner dig trygg med redovisning och bokslut. Du är en siffermänniska som gillar att sitta tills jobbet är klart. Datorvana (Office paketet) är en förutsättning för att klara av arbetet. Programvaror som du kan ha god kännedom om är Excel samt Hogia, Visma eller liknande.
Den viktigaste egenskapen är att du är ansvarstagande. Du gillar att lämna efter dig ett bra jobb, är hjälpsam mot arbetskamraterna och inte rädd för att dela kunskaper med dem. Du jobbar effektivt och strukturerat och är bra på att prioritera. OBS! Kort ansökningstid på denna tjänst – tillsättning kan ske före sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan – Välkommen!
Om Industrisupport
Bifoga CV, men utelämna referenser, de tar vi vid eventuell intervju. Utelämna även information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.
Industrisupport startades 1999 och är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som idag har verksamhet och kontor på flera orter. Vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier både på kollektiv- och tjänstemannasidan.
Genom vår värdegrund, affärsidé och vision skall vi vara en attraktiv arbetsgivare för duktiga medarbetare och därigenom vara kundernas förstaval när de väljer samarbetspartner i rekryterings- och bemanningsfrågor. Det är viktigt för oss att du mår bra och känner dig trygg, vilket innebär att vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag.