Vill du jobba extra som inkassohandläggare?

Vill du jobba extra som inkassohandläggare?

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi söker inkassorådgivare till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg.
Du kommer att ingå i vår bemanningspool och arbeta minst 10h/vecka. Därför är det väldigt viktigt att du är flexibel!

Gillar du kontakt med människor? Drivs du av att få lösa problem och ge god service? Vill du hjälpa andra? Har du en öppen och social personlighet? Då är det dig vi söker. Du kommer att ingå i ett team och få utbildning och upplärning som stöttning i ditt arbete. I dina arbetsuppgifter kommer du att ha kontakt med geldenärer som har förfallna fakturor och ger dem förutsättningar att komma tillrätta med sin faktura. Du kommer att arbeta med inkommande och utgående samtal och ha kontakt med slutkunder.

Kontoret är beläget i centrala Göteborg och arbetstiderna är förlagda måndag-fredag kl 08:00-20 med varierande schema.


Din profil
Krav:
- Svenska flytande i tal och skrift
- Gymnasiekompetens

Vi ser gärna att du har ett intresse för ekonomi eller juridik och har arbetat på en kundtjänstavdelning eller inom servide tidigare, gärna på telefon.
Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad, ordningssam och positiv. För att passa i rollen är du ödmjuk inför personer som hamnat i svåra situationer, och har lätt för att bemöta människor i utsatta situationer.

Du brinner för att ge god service och tycker att problemlösning är sporrande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi tar utdrag ur belastningsregistret samt översikt i betalningsanmärkningar i rekryteringsprocessen för denna tjänst.


Om företaget
Tjänsten startar i februari.

Du ansöker genom att skicka ditt CV samt personligt brev till info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken nedan. Efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV.

Om oss
Vi växer!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida! www.bemanningskontoret.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2021
  • Ansök senast: 20 januari 2021

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024