OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi efter en receptionist med omgående start.
Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos våra kunder i Göteborg med omnejd.
Kanske studerar du eller har en annan sidosyssla i dagsläget och vill komplettera?
I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Vara ansiktet utåt
- Ta emot besökare
- Konferensservice
- Beställa bud
- Posthantering och leveranser
- Administrativa arbetsuppfiger
- Hålla rent och snyggt samt rengöra kaffemaskiner
Din profil
Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service, gärna reception
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete!
Om företaget
SÖK TJÄNSTEN:
Vi tar emot ditt CV på mejl och använder oss ej av länken.
info@bemanningskontoret.se
Vi önskar att din ansökan består av CV, personligt brev och- kontaktuppgifter! Efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
DI Gasellföretag 2019 och 2020.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson