OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 6 städer och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
Tjänstebeskrivning
Vi närmar oss den mest hektiska tiden på året då både Black Friday och julhandeln strax är i full gång – och då behöver vi din hjälp mer än någonsin! Vill du ha ett fartfyllt extrajobb där du tillsammans med ett stort team jobbar för att nå nya höjder? Då har vi extrajobbet för dig.
Här får du arbeta med att plocka, scanna och paketera order utefter de beställningar som lagts. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma är returhantering, varumottagning och sortering.
Under denna period kommer arbetstiderna vara 05:54-13:54 alternativt 13:54-21:54, både vardagar och helger.
Ort: Götene
Kvalifikationer
Vi söker dig som är flexibel och har hög arbetsmoral. Du är van att arbeta i ett högt tempo och samtidigt vara noggrann. En positiv inställning och laganda är något vi förutsätter att du har då arbetet kräver att ni som team arbetar mot samma mål samt kan stötta och engagera varandra. Har du tidigare erfarenhet från lager och/eller truckkort är det meriterande, men inget krav.
Som behovsanställd krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Din huvudsakliga sysselsättning kan innebära antingen studier eller annat arbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Krav
Minst 50% annan huvudsaklig sysselsättning (studier eller annat jobb)
Körkort + bil
Svenska, tal och skrift
Låter det intressant?
Har du frågor, så tveka inte att kontakta Jennifer på mail: jennifer.andersson@premier.se. Samtal undanbedes. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642