OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com Teleperformance Nordic presenterar stolt sin senaste samarbetspartner - KLARNA![ Klarna är marknadsledande i Norden inom e-handel och levererar ett säkert sätt för sina kunder att handla på Internet.För att behålla sin marknadsledande plats samt fortsätta leverera kvalitet till sina kunder krävs en kundserviceavdelning på högsta nivå.Klarar du av utmaningen att leverera service på högsta nivå?[ Arbetet innebär att hantera kundärenden inkommande via telefon och e-mail.Din främsta uppgift är att med ett leende på läpparna lösa kundernas problem som bland annat kan handla om fakturafrågor, varuförsändelser och påminnelser.Du ska alltså vara både serviceinriktad samt lösningsfokuserad!Arbetet innebär även viss mån av administrering.På Teleperformance Nordic AB få du en utbildning som hjälper dig att hantera de utmaningar rollen erbjuder dig.Du får även utvecklingsmöjligheter och karriärmöjligheter inom ett företag som ständigt växer och även vill att de anställda ska göra det.Du får även jobba på en arbetsplats fylld med framåtanda, driv och en ungdomlig atmosfär. Vi söker dig som är: - serviceinriktad och som inte ser problem utan bara lösningar.- strukturerad och noggrann och kan hantera att arbeta med både siffror och människor.- duktig på att kommunicera och handleda kunder på ett trevligt och pedagogiskt sätt.- flytande i svenska- tal och skrift.- en van datoranvändare.Vidare kräver vi att du har fullgjort din gymnasieutbildning.Tidigare erfarenhet av arbete inom service samt erfarenhet av att handla på Internet är mycket meriterande men ej ett krav.Tyngdpunkten ligger på vem du är och vilken potential du har, ej på vad du tidigare har gjort.[I detta arbete är din positiva attityd ett av dina viktigaste verktyg!En nöjd kund är ett resultat av att du har utfört ditt arbete väl - därför motiveras du av just detta samt nöjer dig inte med mindre!Start datum: En veckas betald utbildning med start[10:e januari.[ Sök: Snarast, urval sker löpande. Vår slogan är "Transforming Passion into Excellence"- om du har en passion för god service kan du tillsammans med oss förvandla den till något excellent!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman