OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i helpdesk under 2 månader? Helpdesktjänst med placering på Södermalm Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta på företagets helpdesk som 1: st line support.Detta innebär att du tar emot ärenden och frågor från företagets kunder via telefon.Du hjälper till att lösa enklare problem, exempelvis användarsupport, nätverksproblem, problem med lösenord etc.Du kommer att supporta användare i hela landet. Arbetets omfattning: Start omgående, uppdraget pågår under 2 månader.Du kommer att arbeta i 3 skiftschema mellan 7-20 vardagar samt helger enligt schema. Utbildning: Teknisk utbildning är önskvärd, dock värdesätts tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter mycket högt. Arbetslivserfarenhet/Kompetenskrav: Du har goda PC- och nätverkskunskaper och har tidigare jobbat med kundsupport eller helpdesk.Du är van att arbeta med dator och telefon som redskap och du behärskar svenska i både tal och skrift.Du har kunskaper i Windows, AD och Officepaketet samt ett brett tekniskt intresse. Personliga egenskaper: Du är en social och framåt person som tycker om att ha mycket kundkontakt i ditt arbete.Att arbeta i ett högt tempo är något Du sporras av och Du hanterar stressade situationer och korta men intensiva arbetstoppar på ett bra sätt.Vidare är Du en teamplayer som gärna hjälper dina kollegor och bidrar till en bra laganda. Intresserad? Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.