Vill du jobba i internationell miljö med närhet till natur och friluftsliv?

Vill du jobba i internationell miljö med närhet till natur och friluftsliv?

Arbetsbeskrivning

Vill du ha möjlighet att kombinera ett arbete med ditt intresse för friluftsliv, skidåkning, MTB?
I så fall kan vi erbjuda dig just den möjligheten.
Hos SYKES i Sveg arbetar du i en internationell miljö och samtidigt har du närheten till alpina anläggningar toppklass, fina MTB leder, fiske i världsklass.
Vi erbjuder också våra anställda att efter 6 månaders anställning möjligheten att jobba från vårt kontor på Cypern.
Vi söker dig till vår kundtjänst i Sveg med start den 16 mars.
-I jobbet ska man hantera kunder till ett stort flygbolag och SYKES ger dig utbildningen du behöver!
Arbetsuppgifter
Våra kunder ringer med frågor om flygresor som dem kan behöva hjälp med att boka, boka om, boka av eller ändra uppgifter på och många andra saker som ska fungera för deras upplevelse med flygbolaget ska bli så bekvämt som möjligt.
Du ser telefonen som en naturlig och viktig del i arbete.
Vi erbjuder dig som börjar hos oss:
- Utbildning
- Hjälp att hitta boende
- Generöst friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter
- Fast månadslön med bonus möjligheter
- Rabatterade priser på säsongskort på Skistars anläggningar


Vi är ett ungt och framåt team från olika delar av landet. Bland våra anställda hittar du intressen som skidåkning, jakt & fiske, skoter, mountainbike. Många av våra anställda har ett stort gaming intresse.
Vi hoppas att du också vill bli en del av vårt team!
Intervjuer kommer att göras löpande så vi ser helst att du skickar in din ansökan till oss så snart som möjligt!


Om oss
SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar. SYKES är en global uppdragsgivare. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES’ olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer. Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier, och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna.
För oss är du en viktig person i vår organisation och vi vill att du ska trivas hos oss. Vi har kontinuerliga enskilda uppföljnings och utvecklingssamtal med våra anställda som en naturlig del i din utveckling.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 12 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2020
  • Ansök senast: 6 mars 2020

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024