OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet från support och älskar problemlösning? Då har vi jobbet för dig! Nu söker vi en person som vill hjälpa våra kunder med supportfrågor inom området ekonomi.
Det unika med denna tjänst är att du utmanas och utvecklas dagligen i dina tekniska kunskaper. Om du vill kombinera teknik med ekonomi är du som klippt och skuren för denna roll.
Om tjänsten
Som supportmedarbetare hos oss kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att via mail och telefon hjälpa våra kunder med deras frågor kopplat till vårt elektroniska fakturahanteringssystem Hogia Approval Manager och eInvoice. Frågorna kan vara allt från användarfrågor till mer komplexa problem som kräver djupare teknisk felsökning. Vi samarbetar även med vårt produktteam och utvecklingsverksamhet, för att driva produkter och processer framåt. Du kommer att aktivt få vara med och utveckla våra kunder för att säkerställa att de arbetar så effektivt som möjligt. Vi är även med och hjälper till vid test av nya versioner.
Hogia Invoice Management AB, en del av Hogiagruppen, marknadsför, säljer och supporterar flödeslösningar inom ekonomiområdet för att effektivisera sina kunders fakturahantering. Flödet är helintegrerat med Hogias ekonomi- och affärssystem. I vårt verksamhetsområde ansvarar vi för produkterna Approval Manager och Hogia eInvoice och brinner för ökade digitala flöden!
Vi erbjuder en spännande tjänst där du får chansen att kombinera ditt intresse för ekonomi med dina kunskaper och erfarenheter inom teknik. Vi tycker om att se våra medarbetare utvecklas och därför ser vi gärna att du vill växa och framöver ta på dig mer ansvar.
Vem är du?
Vi söker dig som är tekniskt kunnig och har viss kunskap inom ekonomi, antingen från arbetslivserfarenhet eller studier. Vi tror att du har tidigare erfarenhet från support, gärna inom ekonomi, programvaror och/eller molnbaserade digitala tjänster. Det är naturligtvis en fördel om du har kunskaper inom elektronisk fakturahantering.
För att trivas i rollen tror vi att du är en nyfiken person, som tycker om att leta efter lösningar. Vidare har du en förmåga att kommunicera på ett pedagogiskt sätt och du trivs med att ha tät kontakt och en vilja att utveckla samarbetet med våra kunder. Om du är en lyhörd och lösningsorienterad person som uppskattar att jobba i team och att dela med dig av dina kunskaper, då kommer du att trivas i den här rollen.
Att jobba på Hogia
Med moderna verktyg, vass kompetens och långsiktighet i allt vi gör, bygger vi smarta lösningar som gör skillnad för många användare. För oss är det viktigt med hållbarhet oavsett om det gäller våra produkter, lokaler eller dig som medarbetare. Hos oss finns goda utvecklingsmöjligheter och balans mellan jobb och fritid. Vi satsar på hälsa och erbjuder flertalet träningsaktiviteter, fina förmåner och möjlighet att jobba hemifrån ett par dagar i veckan.
Låter det som något för dig? Välkommen in med din ansökan!
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag!
Om Hogia-gruppen
Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på https://www.hogia.se/.