OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedish Recruitment är ett svenskt rekryteringsföretag som har specialiserat sig på rekrytering av skandinaver till den europeiska arbetsmarknaden. Vår kund är ett stort multinationellt IT-företag som erbjuder produkter och tjänster inom support, hårdvara och mjukvara. De behöver nu utöka personalstyrkan på sitt kontor i södra Irland. Jobbet innebär att erbjuda lösningar och en förstklassig service i samband med de problem som anmäls till Help desk. Tjänsten är en heltidsanställning och du kommer primärt att jobba mot den svenska marknaden och svenska kunder. Som person tror vi att du gillar att arbeta i en stimulerande omgivning där du jobbar med flera uppgifter samtidigt. Du tycker om att hjälpa medarbetare och kunder, och du har ett öga för detaljer. En naturlig nyfikenhet är ett plus då det är viktigt att alltid hålla sig uppdaterad inom ny teknik samt inom nya arbetssätt och metoder. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet inom support/Helpdesk. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Att lösa kunders problem via e-mail, telefon och webb - Identifiera och prioritera kundens problem - Se till att så stor del av problemen som möjligt får en lösning vid första kontakten med kund - Fungera som ett stöd åt medarbetare - Hjälpa till vid framtagning av manualer och guider - Vidarebefordra olösta fall - Se till att kunden alltid får en förstklassig upplevelse vid sin kontakt med företaget - Delta i träning rörande nya produkter, tekniker och andra förbättringar. Teknisk bakgrund: - God kunskap inom Microsofts alla program och operativsystem - God kunskap inom Lotus Notes Företaget erbjuder förutom fast lön även hjälp med flytt. Tillträde är planerat till September 2009. Låter detta som något för dig? Skicka in din CV snarast, vi rekryterar löpande till denna tjänst. Vi ser fram emot att läsa din CV!!! Du kan även söka via vår hemsida: http://www.swedishrecruitment.com