OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Information om uppdraget: För rekrytering hos Ikanobanken i Älmhult söker vi just nu dig som vill arbeta inom kundtjänst och då främst med kreditärenden.Du administrerar och ger kundsupport på krediter hos Ikanobankens partners.Ärendena hanterar du via telefon, fax och mail.Din övergripande roll blir att ge kunden bästa möjliga service och att skapa merförsäljning genom befintliga kunderbjudanden.Krav på person Krav på person: Vi söker dig som förslagsvis har läst ekonomi eller som har någon form av ekonomibakgrund.Vi tror även att du har grundläggande kunskaper i administration och kundtjänstarbete.Du är en säljande person som trivs att sätta kunden i främsta rummet och har en god förmåga att hantera olika typer av människor.Det är naturligt för dig att jobba i en grupp men samtidigt tar du gärna egna initiativ och arbetar självständigt i din roll.Du skall även vara mycket serviceinriktad, social och målfokuserad.Goda datorkunskaper och telefonvana är ett krav.Erfarenhet inom försäljning är klart meriterande. Start: Omgående Omfattning: Heltid. Arbetstid: Dagtid 8-17 samt en kväll/vecka och ungefär var 8:e helg. Plats: Älmhult Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Ansökan: Skicka en intresseanmälan via www.maxkompetens.se och motivera varför just du passar för tjänsten.