Vill du jobba kvällstid med administrativa uppgifter?

Arbetsbeskrivning

Administrativa uppgifter
Nu söker vi 2 personer till ett uppdrag där man kommer att få arbeta med lättare programmering/ olika administrativa uppgifter.

Vi på Randstad vet att mångfald och jämställdhet ökar ett företags lönsamhet och välmående, därför ser vi gärna kvinnliga sökande. Vi vet också att mår personalen bra, mår företaget bra. Därför tar vi verkligen vara på vår personal och ger dom möjligheter att växa och utvecklas tillsammans med oss.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid, med start omgående. Uppdraget kommer att pågå under ett antal veckor med möjlighet till förlängning.

Personliga egenskaper:

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Randstad och våra kunder förväntar sig att du är engagerad, lyhörd och lösningsorienterad när du är ute på uppdrag. Du är ambassadör för Randstad och representerar oss på ett professionellt sätt. Då finns chansen till många spännande uppdrag hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Ett uppdrag kan vara allt ifrån några timmar till flera år, beroende på kundens behov och din kompetens. Arbetstiderna varierar utifrån våra kunders behov och de kan ha verksamhet dygnet runt, veckans alla dagar. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 7 mars 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Transport Logistics Administrator

Transport Logistics Administrator

9 januari 2025

Administratör

Administratör

8 januari 2025

Assistant (756083)

Assistant (756083)

8 januari 2025

Samordnare lösöre

Samordnare lösöre

8 januari 2025