OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget För kunds räkning söker vi omgående en ekonomisupport till vår uthyrningsverksamhet i Växjö.Vår kund tillverkar och säljer skräddarsydda administrativa system till sina kunder, som främst finns inom VVS- och Elbranschen.I din roll som support kommer du främst att arbeta med ärenden över mail och telefon.Du hanterar problemlösning av olika omfattning och finns behjälplig inom de flesta administrativa rutiner hos kunden, såsom fakturering, hantering av reskontran och bokföring.I övrigt hjälper du till vid systemleverans samt framtagning av checklistor, manualer och kursmaterial.Du arbetar mycket i Officepaketet, främst Excel. Krav på person Vi tror att du har jobbat med ekonomirelaterade arbetsuppgifter sedan tidigare.Du har en mycket god uppfattning om hur de administrativa rutinerna ser ut på företag och kan lätt sätta dig in i vad kunden behöver hjälp med. Som person är du noggrann, lojal, flink och serviceinriktad.Vi ser även att du har en flexibel och initiativrik personlighet.Vi uppskattar också att du har goda datorkunskaper och känner dig hemma i Excel. Start: I början av maj. Omfattning: Heltid 6 mån med en önskan om att anställningen därefter skall övergå till kund. Arbetstid: Dagtid Plats: Växjö. Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Ansökan: För att söka tjänsten måste du vara inlagd i vår databas på www.maxkompetens.se.Tryck på "skicka anmälan" och följ instruktionerna.Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan!