OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Vi på Experis vill gärna ha fler trevliga och kompetenta medarbetare, vi förser våra kunder med den bästa kompetensen. Du får en trygg anställning på Experis och samtidigt spännande uppdrag hos våra kunder. Nu söker vi på dig som gärna supporterar med ett brett spektra användare över telefon i en fartfylld miljö. Arbetstiderna varierar mellan uppdrag och i vissa fall förekommer beredskap.
Vem är du?
För det aktuella uppdraget krävs det att du som person har lätt för att arbeta med andra människor, lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt.
Vi förväntar oss att du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang, är pedagogisk, stresstålig, van vid kundkontakter samt är ansvarsfull.
Förutom ett brinnande intresse för teknik och IT har du också ett genuint intresse av att hjälpa andra människor.
Du har goda kunskaper inom Microsofts produktportfölj. Såsom Windows 7 & 8, Windows Server, Active Directory, Exchange, SharePoint m.m.
En förutsättning är att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift då flera kunder ser detta som ett krav.
Vidare bör du ha erfarenhet inom 1:a eller 2:a linjes support, alternativt IT-utbildning på högskolenivå eller motsvarande.
Kontaktperson
Daniel Johansson
031-7086759
Daniel.T.Johansson@se.experis.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Viklund
0660-599 76
Nicolina Johansson
Jenny Järgren
0470-745595
Karin Swärd
+46 31 708 67 77
Daniel Johansson
Tina Linnér
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Hansson
031-7086763
Christian Ahlgren
011-194356
Anna Jalvemyr
031-708 76 81