OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: Till vår kund som är en stor matvarukedja söker vi nu en administrativ assistent till bolagets kontor i Lomma. Du kommer att hjälpa till med administrativ kontorsservice såsom postöppning, mailhantering, ta emot inkommande ärenden/felanmälningar från butikerna samt hjälpa till med andra administrativa uppgifter under semesterperioden. Vår kund behöver hjälp på heltid under vecka 25-26 och vill gärna att du kan starta redan i vecka 24 för upplärning. Efter vecka 25-26 kommer behovet att variera fram till augusti. Krav på person: Vi söker dig som är administrativt lagd och noggrann. Du har god serviceförmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift. Vi ser gärna att du arbetat med något administrativt eller serviceinriktat arbete tidigare. Personliga egenskaper som vi och vår kund värdesätter är att du är hjälpsam, strukturerad, initiativtagande. Start: Omgående Omfattning: Heltid vecka 24,25,26, därefter vid behov Arbetstid: 8-17 Plats: Lomma Lön: 105: -/ h exkl. semesterersättning.