Vill du jobba med kundtjänst efter studenten?

Vill du jobba med kundtjänst efter studenten?

Arbetsbeskrivning

Tar du studenten nu och funderar på vad du ska göra efter? Ingen fara!

Med flertalet starter under hösten söker vi nu kundtjänstmedarbetare till vår kund i Solna. Vår kund arbetar med ett urval av stora varumärken som till exempel Klarna, Telia eller Scandic helt utan krav på tidigare erfarenhet! Det är en perfekt ingång i arbetslivet. Skulle du beskriva dig själv som en glad och trevlig person som lockas av att ge bra service? Då kanske jobbet som kundtjänstmedarbetare är något för dig! Inga krav på tidigare erfarenhet av kundtjänst krävs utan endast ett driv och en vilja att försöka.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med telefon som ditt främsta arbetsverktyg och svara på inkommande samtal från kunderna. Det finns även möjlighet att arbeta i chatt och mail. Vår kund tillhandahåller kundtjänst åt flera välkända företag där din roll blir att representera någon av dessa. Exempelvis kan du arbeta med teknisk support, fakturasupport eller varför inte blanda kundsupport och merförsäljning i en och samma roll?

Du kommer att arbeta i härliga nyrenoverade lokaler på en arbetsplats som präglas av en positiv och energifylld miljö. Du erbjuds en gedigen och betald utbildning i början av din anställning för att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din nya roll. Det finns mycket goda utvecklingsmöjligheter ute hos kunden och rollen som kundtjänstmedarbetare är en perfekt väg in i arbetslivet.

Det finns även gratis gymlokaler i fastigheten, rastytor med pingisbord och olika tv-spel med mera.

Vem är du?
• Du har en god förmåga att både ta egna initiativ i ditt dagliga arbete, men har också god samarbetsförmåga med ditt nya härliga team
• Du är en engagerad och ansvarstagande person
• Du har goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal såväl som i skrift. Du får också gärna kunna andra nordiska språk.

Din anställning hos oss inleds med en 6 månaders provanställning och därefter har du möjlighet att bli övertagen och direktanställd hos kunden. Arbetstiderna varierar vilket innebär att bör kunna vara flexibel och ha möjlighet att arbeta på dagtid, kvällstid och vissa helger.

Vi kommer ha starter löpande under hösten 2022, så du är varmt välkommen med din ansökan redan nu!



Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Kundservice AB
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2023
  • Ansök senast: 11 februari 2023

Liknande jobb


26 november 2024