OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du den dina vänner och familj ringer när de helt plötsligt inte kan logga in på Spotify eller Netflix längre? Gillar du att hjälpa andra med ett glatt humör? Vi söker vår nästa superhjälte till supportteamet som hjälper våra kunder att nå sina mål inom utbildning och omsätta kunskap till handling.
Om tjänsten
Du kommer att:
Följa upp deltagare och coacher i våra program genom personliga meddelanden och samtal
Svara på inkommande samtal och mail från deltagare, chefer och kunder som behöver teknisk support
Delta på kundmöten för att beskriva status och utveckling i aktuella program
Bidra till utvecklingen av vår supportavdelning
Producera rapporter och ta fram statistik för våra program och utbildningar
Uppdatera befintliga program med bilder, videos och kortare texter
Supporten är en av våra viktigaste USP:ar i vårt erbjudande till våra kunder. Arbetsuppgifterna varierar i rollen och kan skifta från att mata personlig digital uppföljning till att lösa mindre tekniska utmaningar. Du arbetar i nära samverkan med dina kollegor inom support, sälj och design.
Om dig
Vi tror att du är en fena på administration och struktur. Kan du klicka dig mellan olika fönster och webbläsare snabbare än vår VD säger “tackar tackar”? Det gillar vi! För att trivas i rollen behöver du kunna arbeta metodiskt i ett högt tempo. Vi blir inte förvånande om du har en bakgrund inom kundtjänst, service och/eller administration.
Vi ser att du är lika prestigelös som vi är. För oss innebär det att vi gillar att hjälpa till där det behövs, eftersom alla arbetsuppgifter är lika viktiga för vår leverans till våra kunder. En superhjälte för oss är någon som tar ansvar för sina arbetsuppgifter och förstår helheten – vi lyckas tillsammans.
Vi erbjuder
Vi är ett team som är väldigt stolta över vad vi gör och vad vi kan. Vi har korta beslutsvägar och stort utrymme för kreativitet i vår gemensamma fortsatta utveckling. Vi erbjuder en arbetsplats där dina arbetsuppgifter kan variera från en dans med dammsugaren till att mata personlig uppföljning. Kanske blir “blixten” rent av ditt nya smeknamn? Tyvärr är “bigboss” redan upptaget.
Vi tycker om att fira våra framgångar tillsammans med gemensamma aktiviteter, resor eller en extra god fika. Vi lever vår kultur “alltid seriös men sällan allvarlig” och är ett glatt gäng med ett stort försäljningsfokus som älskar att ha roligt på jobbet!
Om oss
Att vara superhjälte på Induction innebär att vi tar hand om varandra och hjälper våra kunder att utvecklas. Vår kärnverksamhet är digital onboarding & utbildningsdesign med målet att göra det digitala personligt. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, måndag-fredag.
Din ansökan
Vi är så nyfikna på din ansökan! Vi vill såklart gärna veta lite om din bakgrund - men också vem du är, vilka superkrafter du har och vad du uppskattar i livet. Skicka din ansökan till superhero@inductionint.com och har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Sandra på 0707-312080.
Urvalsprocessen sker löpande och vi beräknar att tillsätta tjänsten inom kort. Din ansökan behöver vara på svenska, då tjänsten kräver mycket goda kunskaper i det svenska språket.