Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans?

Arbetsbeskrivning

Framtiden AB


Är du en alltiallo som vill hjälpa till där det behövs? Vill du jobba med såväl interna kollegor som externa kunder? Har du tidigare erfarenhet från diverse kontorssysslor? Ansök redan idag - Urvalet sker löpande!

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten hos vår kund innebär bokningar av möten samt rese-och hotellbokningar. Du kommer också att vara personen som svarar i telefon och förbereder möten med kaffe, te och diverse. Du ska hålla ordning på kontoret, i mötesrum och i köket men också vara behjälplig med att beställa och hämta lunch till de anställda samt bokning av bord på diverse lunchställen. Att öppna inkommande post, frankera och hantera utgående post kommer att vara en del av jobbet. Arbetsdagen innefattar även printing, kopiering och inbindning av diverse filer och dokument.

Om företaget
Vår kund är ett privat rådgivningsbolag som är specialiserat på att initiera, strukturera och finansiera uppköp av företag i Norden. På kontoret i centrala Stockholm jobbar det idag sammanlagt tolv personer, varav sex personer är partners.




Din profil
Skallkrav
Utbildning - Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning.
Erfarenhet - Av liknande arbetsuppgifter.
Datakunskaper - Goda kunskaper i Officepaketet
Språk - Engelska och svenska flytande i tal och skrift
Meriterande är om du har erfarenhet från något telefonväxelsystem.

Som person ser vi att du stortrivs i rollen som sekreterare och receptionist samtidigt som du känner dig bekväm med att vara en person som ska vara ett servicestöd till de partners som jobbar hos vår kund. Självklart har du god vana av kontorsarbete, gärna i finansmiljö. Du måste vara bekväm med att svara i telefon på engelska och svenska samt skriva mail. Du har en känsla för service och du trivs med arbetsuppgifter som rör kontorsverksamhet.

Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Omfattning: Heltid måndag till och med fredag.
Arbetstid 10.00 - 18.00 inklusive 30 min lunch. Övertid kan förekomma.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 30 augusti 2013

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Kommunsekreterare

Kommunsekreterare

30 oktober 2024

Sekreterare

Sekreterare

21 oktober 2024

Nämndsekreterare föräldrarvikariat

Nämndsekreterare föräldrarvikariat

16 oktober 2024

7 oktober 2024