OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som trivs i en kommunikativ roll med telefon och dator som främsta redskap? Gillar du även att arbeta mot uppsatta mål samt möjlighet till en flexibel arbetsplats, där det för rätt kandidat finns möjlighet att efter utbildning, arbeta både hemifrån och från kontoret? Då kanske detta kan vara något för dig!
Vi söker nu medarbetare till SJ Kundservice som hjälper kunder alla dagar mellan 06.00-22.00 med start den 28 mars!
OM TJÄNSTEN SOM KUNDSERVICEMEDARBETARE:
Du kommer att arbeta på en härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare och där möjlighet för rätt kandidat finns att även efter avslutat grundutbildning arbeta hemifrån. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att med ett stort egagemang ge kundservice i världsklass, detta genom att svara på inkommande kundsamtal samt hantera kundservice via chatt, messenger och mail.
Tempot på SJs kundservice kan tidvis vara väldigt högt och då gäller det att kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Detta speciellt då vi i de digitala kanalerna hanterar flera interaktioner samtidigt i skrift, så för att lyckas i denna roll är det viktigt att du är trygg med att kunna skriva i ett högt tempo på tangentbordet. Vi strävar samtidigt alltid efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.
För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling. Du behöver med andra ord vara en person som gillar att få feedback och uppföljning på hur jobbet går.
Som nyanställd kommer de första 6 vardagarna vara dedikerade till en grundutbildning på heltid. Denna sker på kontoret under kontorstider. Du behöver alltså ha möjlighet att kunna delta på grundutbildningen på 100%. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
Att jobba med kundservice är en härlig upplevelse, prata med trevliga kunder och ha härliga kollegor att samspela med." - Advisor på SJ
VI SÖKER DIG SOM...
Vi söker dig som är en pålitlig medarbetare som älskar att ge service utöver det vanliga och som kommer till jobbet med ett leende på läpparna!
Vidare har du lätt att lära dig nya saker och du har inte några problem för att anpassa dig till nya situationer. Du behöver även vara lösningsorienterad och lyhörd för resenärens behov. För vem uppskattar inte att få hjälp av någon som verkligen förstår och med glädje vill hjälpa till?
Vi vill att du uppfyller följande:
- Du har grundläggande datorkunskap
- Du har godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna förstå, tala samt skriva både på svenska och på engelska
- Det är meriterande om du har goda geografiska kunskaper om Sverige samt om du behärskar fler språk än svenska och engelska.
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
På Webhelp och SJ genomsyras kulturen av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. En del av detta har givetvis behövt pausas en aning nu i rådande situation med covid, men vårt fokus kommer ändå alltid ligga på att arbetsklimatet ska vara härligt och positivt. Hos oss kommer du snabbt bli en del av teamet och träffa många nya vänner.
För dig med rätt drivkraft finns det också goda chanser till utveckling och det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp. Flera av våra ledare och coacher har påbörjat sin karriär som just kundservicemedarbetare här, ta chansen du också!
START: 2022-03-28
PLACERINGSORT: Östersund
ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning, där timmarna kan variera från månad till månad. I sommar finns även möjlighet att arbeta heltid!
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 06:00-22:00 veckans alla dagar.
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2022-03-20
OBS! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag då vi rekryterar löpande.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
swedish #english
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780