OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Winn Hotel Group AB äger, driver och utvecklar hotell med personligt engagemang och glädje. Bolaget grundades och startade sitt första hotell 1991 i Haninge. Bolaget driver idag 13 hotellverksamheter runt om i landet, både cityhotell och möteshotell. Nu går en av våra fantastiska kollegor i pension och vi söker nu en ny medarbetare till vårt team.
Är du en ansvarsfull, flexibel och noggrann person med hög integritet som drivs av att hjälpa andra människor och få uppskattning och glädje till följd av ditt arbete? Vill du vara en viktig del av ekonomiavdelningen inom ett väletablerat och modernt företag? Då kan jobbet som Lön- & Ekonomiadministratör hos Winn Hotell vara helt rätt för dig!
Dina arbetsuppgifter
Som Lön- & Ekonomiadministratör på Winn Hotell kommer du att arbeta tillsammans med nio härliga kollegor i trivsamma, moderna och fräscha lokaler mitt i centrala Gävle. Dina dagliga arbetsuppgifter består huvudsakligen av att arbeta med löpande löneadministration för tre av företagets hotell samt ansvara för den löpande bokföringen för två av hotellen. I rollen kommer man även vara ett stöd till chefer och medarbetare i organisationen. På sikt kommer man även arbeta med avtal, utbildningar och arbetsrätt.
Vad kan Winn Hotell erbjuda dig?
Winn Hotell är en arbetsgivare som månar om sina medarbetare genom att erbjuda trygga anställningsvillkor och generösa förmåner. Hos Winn Hotell kännetecknas arbetsmiljön av en väldigt tillåtande kultur där det är högt i tak.
Din profil
Winn Hotell söker dig som är social och utåtriktad, självgående och gillar att hjälpa andra. För att vara kvalificerad för tjänsten ser vi att du har relevant eftergymnasial utbildning samt flera års erfarenhet som löneadministratör. Du skall ha breda kunskaper inom kollektivavtal gällande både kollektiv personal och tjänstemän samt ha erfarenhet av arbetsrättsliga frågor och schemaläggning. Har du även erfarenhet av ekonomiadministration är det meriterande.
Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering och eventuella frågor om tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare Annika Mörck på 073-351 27 69 eller annika.morck@clwork.se
Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Läs mer om tjänsten och ansök via www.clockworkpersonal.se senast den 22 mars.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson
Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback
Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback
Angelica Carlsson
Helena Lundqvist Cabrera