OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej!
Vi söker personlig assistent till en kvinna i Gagnef. Det är bra om du tycker om att vara ute och röra på dig, samt gillar att greja i köket.
Då det förekommer en del dokumentation är flytande svenska i tal och skrift ett krav.
Tjänsten är deltid torsdagar och fredagar och extra vid behov.
Kanske kan du kombinera det med studier eller annat arbete?
Krav: Körkort
Arbetstider: Dag: Torsdagar 7-17 och fredagar 7-15
Anställningsvillkor: Deltid
Tillträde: Snarast
Stor vikt vid läggs på personlig lämplighet och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.
Intervjuer sker löpande och vi ser fram emot din ansökan!
För oss på Kompis Assistans är det viktigt att kunna ha en god kommunikation med våra kandidater samt kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och vi ber därför vänligen att skicka in ansökan via länken digitalt och inte genom e-post.
Vi tillämpar individuell lönesättning enligt vårt kollektivavtal med Vårdföretagarna.
Om Kompis Assistans
Kompis Assistans EF gör det möjligt för personer med funktionsnedsättning att kunna leva sina liv som alla andra, utifrån sin egen förmåga och vilja. Hos oss är alla lika mycket värda och vi strävar efter rättvisa förhållanden för våra assistansberättigade och medarbetare.
Vår vision är att vara det tryggaste valet, nu och i framtiden.
Kompis Assistans EF erbjuder sedan 1995 personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning i hela Sverige. Vi verkar i hela Sverige och vårt huvudkontor är placerad i Borlänge och har även kontor i Sundsvall, Stockholm och Hässleholm.
Kompis Assistans är en av de 25 största assistansanordnarna i Sverige med cirka 650 medarbetare.
Att arbeta som personlig assistent hos oss
Personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete. Det innebär att du behöver vara trygg i dig själv och lyhörd för andras behov. Självbestämmande, valfrihet, integritet och delaktighet är Kompis Assistans värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån.
Belastningsregistret
För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - utdrag (442.3). Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas vid en eventuell intervju.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor