OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en receptionist till en PR- och kommunikationsbyrå i centrala Stockholm För vår uppdragsgivares räkning, en PR- och kommunikationsbyrå, söker vi en positiv och glad receptionist. Tjänsten är på deltid, 5,5 tim/dag (ink. en timmes lunch) med start snarat i slutet av november. Du kommer att bli anställd av oss (Inhouse AB) och uthyrd ut till PR- och kommunikationsbyrån. Dina arbetsuppgifter kommer att vara traditionella receptionistsysslor. Du kommer att ansvara för receptionen, svara i telefon, ta emot besökare och serva företaget internt såväl som kunder. I rollen ingår också posthantering, bud och en del administrativa göromål. Vi ser gärna att du som söker tjänsten har arbetat som receptionist tidigare och trivs bra i den rollen. Det är viktigt att du är bra på att lyssna och kommunicera samt har ett naturligt trevligt bemötande mot besökare såväl som mot medarbetare. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du positiv, glad, serviceinriktad och flexibel. Du har ett sinne för service, har lätt för att prioritera och är inte rädd för att hjälpa till där det behövs. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att må bra. . Arbetstider: 7.45-13.45 eller 12.15-18.15 (1 tim lunch) . Ersättning: Månadslön Låter det intressant är du välkommen att fylla i en ansökan via vår hemsida www.inhouse.se under "aktuella uppdrag". Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013