Vill du jobba som Supportadministratör?

Vill du jobba som Supportadministratör?

Arbetsbeskrivning

Är du den dina vänner och familj ringer när de helt plötsligt inte kan logga in på Spotify eller Netflix längre? Gillar du att hjälpa andra med ett glatt humör och har förmågan att vara trevlig i skriftlig kommunikation? Vi söker vår nästa superhjälte till supportteamet som tillsammans med oss andra hjälper våra kunder att nå sina mål inom utbildning och omsätta kunskap till handling.
Om tjänsten
Du kommer att:
Följa upp deltagare och coacher i våra program genom personliga meddelanden och samtal
Svara på inkommande samtal och mail från deltagare och chefer som behöver teknisk support
Delta på kundmöten för att beskriva status och utveckling i aktuella program
Vara med och påverka utvecklingen av vår supportavdelning
Producera rapporter och ta fram statistik för våra program och utbildningar
Uppdatera befintliga program med bilder, videos och kortare texter på kund eller designers begäran



Du och dina kollegor på supporten är en viktig del i vår tillväxtresa. Vår support är faktiskt en av våra viktigaste USP:ar i vårt erbjudande till våra kunder. Arbetsuppgifterna varierar i rollen och kan skifta från att mata personlig uppföljning till att lösa mindre tekniska utmaningar. Du arbetar i nära samverkan med dina kollegor inom sälj, support och design. Du, precis som vi andra, rapporterar direkt till vår VD.
Om oss
Att vara superhjälte på Induction innebär att vi tar hand om varandra och hjälper våra kunder att utvecklas. Vår kärnverksamhet är digital onboarding, utbildning och lärresor med fokus på att göra det digitala personligt och effektfullt. Med fler superhjältar är vi redo för nya äventyr och att kliva ur vår start-up kostym! Induction ingår i en större koncern tillsammans med utbildningsföretaget Mindset AB och Promote International AB.
Om dig
Vi tror att du är en fena på administration och struktur samt kan klicka dig mellan olika fönster och webbläsare snabbare än vår VD säger “tackar tackar”. Troligtvis har du en bakgrund inom kundtjänst, service och/eller administration. Att du är prestigelös är viktigt.
För oss innebär det att vi gillar att hjälpa till där det behövs, eftersom alla arbetsuppgifter är lika viktiga för vår leverans. En superhjälte för oss är någon som ena dagen hjälper en kollega för att nästa dag be om hjälp själv och som testar nya saker för första gången med ett leende.
Vi erbjuder
Vi är ett team som är väldigt stolta över vad vi gör och vad vi kan. Vi har korta beslutsvägar och stort utrymme för kreativitet i vår gemensamma fortsatta utveckling. Vi erbjuder en arbetsplats i Göteborg där dina arbetsuppgifter kan variera från en dans med dammsugaren till att mata uppföljning likt en maskin. Kanske blir “the machine” rent av ditt nya smeknamn? Tyvärr är “bigboss” redan upptaget.
Vi tycker om att fira våra framgångar tillsammans med gemensamma aktiviteter, resor eller en extra god fika. Vi lever vår kultur “alltid seriös men sällan allvarlig” och är ett glatt gäng med ett enormt nätverk som älskar att ha roligt på jobbet!
Din ansökan
Vi är spända på din ansökan! Vi vill såklart gärna veta lite om din bakgrund – men också vem du är och vad du uppskattar i livet. Skicka din ansökan till superhero@inductionint.com och har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Sandra på 0707-312080. Urvalsprocessen sker löpande och din ansökan behöver vara på svenska, då tjänsten kräver mycket goda kunskaper i det svenska språket.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Induction AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juni 2021
  • Ansök senast: 30 juni 2021

Postadress

Vassgatan 3E
GÖTEBORG, 41502

Liknande jobb


28 november 2024

Systemadministratör Unix Server – Linköping

27 november 2024