OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi är ett ledande svenskt kundserviceföretag med över 500 engagerade medarbetare i både Sverige och Norge, och vi fortsätter att växa. Vi söker dig som delar vår vision om att leverera enastående kundupplevelser.
Du kommer att ingå i ett team hos oss som samarbetar med en specifik kund. Din anställning inleds med en introduktion där du kommer att bli väl rustad med de nödvändiga färdigheterna för att hantera dina kommande arbetsuppgifter och kundens specifika rutiner och riktlinjer. Dina arbetsdagar är schemalagda mellan 08:00 och 17:00, och du kommer att arbeta från vårt moderna kontor på Frösön tillsammans med fantastiska kollegor och en dedikerad Team Manager.
Arbetsuppgifter
Din huvuduppgift kommer vara att professionellt och med hög kvalitet hantera kundförfrågningar, främst via telefon, men även genom andra kommunikationskanaler. Det innebär att hantera befintliga och potentiella kunders avtal, erbjuda mervärdestjänster och svara på allmänna frågor rörande priser, flyttprocesser, fakturering och avtal. Denna roll ställer höga krav på din förmåga att erbjuda exceptionell service och att på ett bra sätt lösa de uppgifter som du ställs inför. Du kommer att vara en värdefull del av ett team som gemensamt utgör ansiktet utåt för de produkter och tjänster som omfattas av ert uppdrag.
Om dig
Vi söker dig som gillar försäljning och motiveras av att nå uppsatta mål. Du har lätt för att etablera kontakt med människor och ser det som en spännande utmaning att lösa kundrelaterade frågor för att säkerställa en bra kundupplevelse. Du är en positiv problemlösare som alltid ser möjligheter, även då det uppstår utmaningar. Eftersom ditt arbete ger dig möjlighet att påverka din lön genom provision är målinriktning och flexibilitet viktiga egenskaper.
Vi ser gärna att du har:
• Gymnasieutbildning
• Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska
• Tidigare erfarenhet av försäljning/kundservice (är meriterande men inga krav)
Vad erbjuder H1?
• En personlig, passionerad och professionell arbetsplats
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling.
• Arbetstider under dagtid
• Möjligheter att påverka din lön genom extra provision utan tak
• Ett roligt och engagerat gäng av kollegor
• Friskvårdsbidrag
Sista ansökningsdag är den 4/12–2023. Skicka in din ansökan genom vår ansökningslänk - vi tar inte emot ansökningar via e-post. Notera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte!
Vill du veta mer om tjänsten, uppdraget eller något annat, tveka inte att kontakta vår rekryterare Amanda Spejare på amanda.spejare@h1.se
Vi ser fram emot din ansökan!