Vill du också prata bort en hel arbetsdag - varje dag?

Arbetsbeskrivning

Vi söker nya kundtjänstmedarbetare!

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och vårt mål är att alltid leverera den bästa kundupplevelsen. Vårt kontor i Linköping letar nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Färdtjänst.

Arbetsuppgifter:

Färdtjänst är en del av Stockholms lokaltrafik. Som kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande samtal som rör sig om uteblivna resor, information om bokningar och synpunkter från resenärer i Stockholms Län. I arbetsuppgifterna kan även mail, chatt, sociala medier och administration förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.

Vi erbjuder dig:



En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag: Färdtjänst.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid

För att söka tjänsten krävs det att:

Du innehar ett fullständigt gymnasiebetyg.
Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du har en mycket god datorvana.
Du innehar en god verbal och skriftlig kommunikation.

Vi gillar även följande egenskaper:

Du är en målinriktad och ansvarstagande person.
Du trivs i mötet med andra människor.
Du vet vad kundservice innebär.
Du är en strukturerad person med tålamod och effektivitet.
Du arbetar gärna med ett högt tempo.
Du har en hög arbetsmoral.

Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet.

Tjänstgöringsgrad och arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Du kommer att starta din anställning i slutet på november alternativt början på december.

Lön:

Enligt kollektivavtal.

Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan!

Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Josefin Danielsson via mail: josefin.danielsson@releasy.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 18 november 2016

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb


10 januari 2025

10 januari 2025

Customer Support

9 januari 2025