OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att skapa goda kundrelationer, ge professionell service och samtidigt arbeta med mycket eget ansvar? Då är du vår nya kollega!
Hos oss levererar vi kundservice i världsklass på 4 olika språk - danska, finska, norska och svenska. Du kommer att vara en del av vårt svenska team. Hos oss är det högt i tak, trevliga kollegor och en väldigt bra arbetsmiljö.
Med en bra utbildning för alla nya kollegor, fantastiska karriärmöjligheter och en riktigt bra arbetsmiljö är vi också otroligt stolta över att ha blivit utsedda till Årets Karriärföretag 4 år i rad.
Några av uppgifterna:
I din roll kommer du att hantera inkommande samtal, e-postmeddelanden och chatt-förfrågningar från kunder med fokus på det ekonomiska och om deras bil. Det kan handla om allt från faktura och försäkringsfrågor, till finansiering av en produkt under längre tid eller problem med en app som behöver felsökas. Utöver detta ger du professionell service på en hög nivå för ett mycket välkänt varumärke och hanterar kunders olika ärenden för att tillgodose deras behov. Du strävar efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare – på Transcom jobbar vi tillsammans!
Vad vi erbjuder dig
Förutom nya fräscha lokaler, härliga kollegor och engagerade ledare får du också:
Lön enligt kollektivavtal med möjlighet för bonus.
Karriärmöjligheter. Vi är måna om att du ska växa som person och ha samma möjligheter som alla andra.
Grundlig utbildning i klassrum där du får lära dig verktygen för att lyckas i din nya roll - den är självklart betald.
Befattning: Kundtjänstmedarbetare.
Öppettider: Måndag-fredag 07:45-16:30
Sysselsättningsgrad: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, prövotid 6 månader.
Startdatum: 12e juni
Kommentarer från våra anställda:
”På Transcom finns alltid utrymme till att växa bara man själv sätter gränser på hur långt man vill ta sig och det finns alltid någon som hjälper en på vägen"
"Det jag tycker om med Transcom är att de tar hand om sina anställda genom aktiviteter m.m"
"Transcom är som en stor familj. Man får vänner för livet."
“Det bästa med Transcom, är kollegorna - att man känner sig välkommen & accepterad för den man är.”
Om du gillar vårt intryck återstår bara att trycka på "Sök här" uppe till höger, så hörs vi snart.
Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 80 kontaktcenter i 27 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin
HR Manager Louise Anderberg
Rekryterare Eva Hägglund
Rekryterare Marie Johansson
HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg
Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053