Vill du sälja och driva Office Services – inom Ekonomi och lön?

Arbetsbeskrivning

Speed Professionals startade 2007 och är idag en av de ledande aktörerna på bemannings- och rekryteringsmarknaden i Sjuhäradsbygden, Göteborg och Halland. Genom att förstå kundens verksamhet och behov, idag och imorgon, skräddarsyr vi de bästa bemannings-, rekryterings- och konsultlösningarna med huvudsaklig inriktning mot tjänstemannasidan. Speed Professionals erbjuder tjänster inom Personaluthyrning, Rekrytering, Interim Management, HR och Office Services. Vi är specialiserade främst inom Ekonomi, Administration, IT, HR, Teknik, Inköp, Marknad och Försäljning samt utför uppdrag inom alla kompetensnivåer såsom Executive/Chef, Specialist och Generalist. Speed Professionals är ett av Almega auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.

Då efterfrågan från mindre och medelstora företag ökat erbjuder Speed Professionals Office Services – kontorsservice med inriktning ekonomi och löneadministration. Servicen utförs antingen på plats hos våra kunder eller på våra egna Speed kontor. Vi erbjuder våra befintliga och nya kunder en hög och kvalitativ service inom lön och ekonomi.



Om tjänsten

Speed Professionals söker efter dig som har mycket goda kunskaper inom ekonomi och lönehantering. Du har förmodligen flera års erfarenhet av att jobba som redovisningsekonom inklusive lönehantering. Du skall kunna leverera ett färdigt, grundläggande bokslut, sköta bokföring, skatter, löner och redovisning. Har du dessutom kunskaper i affärssystemen Agda och Pyramid är det fördelaktigt då vi internt på Speed jobbar i dessa system. Beroende på kundernas efterfrågan så är det även meriterande om du har erfarenhet av andra affärssystem. Du kommer att jobba självständigt och ju mer du säljer in tjänsten ute på marknaden desto mer uppdrag kommer du att ha igång samtidigt.



Kompetens


Uppdraget innebär att utveckla och få Speeds verksamhet inom Office Services att växa. Vi söker dig som har en säljande personlighet, arbetar självständigt och gillar att ”driva in” dina egna uppdrag för att sedan leverera dessa till kunden. Du ska motiveras av att bygga upp en verksamhet men även vara prestigelös och ha förståelsen för att både sälja in och leverera tjänsterna. Flexibilitet och hög servicegrad ser vi som en självklarhet för tjänsten.

Ansökan


Stämmer ovan på dig? Är du den vi söker?
Då är du välkommen att ansöka och registrera din CV på www.speedgroup.se

Då vi vill komma gång med detta så snart som möjligt kommer löpande urval att ske.
Dock är sista ansökningsdagen den 5 juni.

Vid frågor rörande tjänsten kontakta Paula Claesson paula.claesson@speedgroup.se

Ansökan:

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Wikström
033-7225910
Elma Pozder

Johannes Hedlund

Jim Claesson
033444747
Annika Rådberg
0704-203872
William Levinsson
033-444734
Paula Claesson

Nils Ryberg
033-44 47 46
Martina Lundgren

Andreas Tärnegård

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Speed Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Vill du sälja och driva Office Services – inom Ekonomi och lön? Heltid
  • Publicerat: 10 maj 2016

Besöksadress

Verkstadsgatan 14 50462 Borås
None

Postadress

Verkstadsgatan 14
Borås, 50462

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024