OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
blipp är ett välfinansierat fintechbolag som förändrar sättet hur man köper och säljer sin bil. Digitaliseringen ruskar om hela vårt samhälle och många etablerade branscher har på bara några år fått konkurrenter de aldrig kunde föreställa sig. Konkurrenter som kapar mellanhänder och skapar fantastiskt värde för konsumenten – blipp är den aktören i bilbranschen. blipp har byggt en unik digital helhetsplattform som erbjuder lån med säkerhet, kontroller, ägarbyten, garantier, försäkringar och verifieringar av parter. Vid genomförandet av din privata bilaffär på garageuppfarten så är blipps expert medverkande genom ett videosamtal och genomför transaktionen.
Dina arbetsuppgifter
Vill du arbeta i ett nytt, innovativt och spännande företag? Nu söker blipp nya kollegor!
Hos oss bjuds det på variationsrika arbetsdagar tillsammans med trevliga kollegor. Arbetet innebär att du hjälper våra kunder, både nya och befintliga, hitta den bästa lösningen för just dem. Vi tror på långsiktiga relationer och här får du arbeta med en mix av kundservice, support och försäljning.
Uppdraget är initialt ett sommarjobb men med goda möjligheter till fortsatt extrajobb efter sommaren på kvällar och helger.
Din profil
Hos blipp värdesätter vi teamet och utveckling, både personlig och professionell utveckling. Vi erbjuder en arbetsplats med högt i tak, där vi har ett tätt samarbete och lär av varandra.
Vi söker dig som brinner för kundservice och som sätter kunden i fokus. Som person är du driven, positiv och har god social kompetens. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mail samt har god datavana. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.
Låter det intressant?
Har du frågor, så tveka inte att kontakta konsultchef Jennifer Andersson på jennifer.andersson@premier.se Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642