Vill du utvecklas i en administrativ roll?

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Sendoline är ett företag som utvecklar och tillverkar produkter inom dentalbranschen och är specialiserade på produkter inom endodonti. Vår verksamhet är global med huvudkontor i Sverige och filial i England. Sedan 2005 ägs Sendoline av W&H, ett av dentalvärldens äldsta och mest välkända företag. Tillsammans med vårt moderbolag W&H Nordic är vi 28 anställda vid huvudkontoret i Arninge, Täby.

Om tjänsten
Nu finns möjligheten att utvecklas på ett mycket trevligt företag i tillväxt! I den här tjänsten kommer du att stötta en projektledare och en marknadskoordinator i diverse projekt. Tjänsten är helt ny och för rätt person finns goda förutsättningar att med egen initiativkraft och i samarbete med kollegor utvecklas och utforma rutiner och processer. Tjänsten är initialt på 75 % men kan komma att utvecklas till en tjänst på heltid. De första 6 månaderna går du som konsult via Placera Personal och därefter finns stora möjligheter till att anställningen går över till Sendoline. 

Arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter i tjänsten som administratör på Sendoline:

• Uppdatera och underhålla kundlistor
• Löpande kontakt med kunder och leverantörer
• Uppdatera och underhålla produktlistor
• Vara behjälplig i befintliga projekt 
• Driva egna mindre projekt
• Delta i projektmöten
• Delta i vecko- och månadsmöten
• Föra mötesprotokoll

Kvalifikationer 
För att passa som administratör hos Sendoline söker vi dig som är en doer. Du drivs av att få saker gjort och att se resultat. Eftersom bolaget finns representerat globalt i såväl leverantörsledet som kundledet är det viktigt att du är bekväm med engelska språket i tal och skrift. Vidare ser vi att du har följande kvalifikationer och egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom service/administration
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Mycket god administrativ förmåga
• Mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift
• Positiv- och initiativtagande

Är du en flexibel person som skulle tycka att det var kul att komma in som administratör i en positiv och föränderlig miljö? Sök tjänsten redan idag! I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlighet. Välkommen med din ansökan! 

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid 75 % - 100% Start 1:a september Heltid motsvarar 37,5 tim/vecka
  • Publicerat: 24 maj 2017

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Teknisk adminstratör

Teknisk adminstratör

4 november 2024

Receptionist till PwC Malmö

Receptionist till PwC Malmö

30 oktober 2024

Tentamensvärdar, timavlönad

Tentamensvärdar, timavlönad

4 november 2024