OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en social, flexibel och affärsdriven rekryterare/KAM som söker en ny utmaning? Motiveras du av att arbeta med människor, skapa synergier samt ha en stor variation på arbetsuppgifter? Då har vi möjligheten för dig här.
HusmanHagberg söker efter en person som tillsammans med dem säkerställer inflödet av nya fastighetsmäklare. I rollen kommer du att proaktivt arbeta för att identifiera, attrahera samt lokalisera nya lovande talanger som vill göra karriär inom fastighetsmäklarbranschen. Du kommer söka efter mer etablerad kompetens och få dem med på Husman Hagbergs spännande resa. Du kommer även att delta i mässor samt andra liknande event. I rollen förväntas du att vara uppsökande, idérik samt arbeta tätt med Husman Hagbergs franchisetagare för att säkra inflödet av nya mäklare löpande. Du är en nyckelperson i bolaget och du kommer att ha stora kontaktytor både internt och externt.
Som medarbetare på HusmanHagberg erbjuds du en dynamisk miljö med mängder av utvecklingsmöjligheter. Du kommer att verka i framkant inom mäklarbranschen och samverka med drivna kollegor för ytterligare framgång.
Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.
Om företaget
Mäklarfirman HusmanHagberg AB grundades 1997 av Mats Dahlström och Lennart Hagberg. HusmanHagberg är en franchiseorganisation vilket innebär att alla kontor drivs av egna företagare. Idag har den 25-årsfirande fastighetsmäklarkedjan över 400 medarbetare på 105 kontor i Sverige och sex kontor i Spanien. Målet med företaget är att vara den mest uppskattade mäklaren i det område kunden vill genomföra sin affär. Huvudkontoret ligger i Stockholm och VD är Fredrik Kjell.
Din profil
Vi söker dig som har relevant tidigare arbetslivserfarenhet av liknande roller, med fördel i en kundnära roll. Du är van vid ett digitalt arbetssätt och behärskar sedvanliga program, t ex Office-paketet. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och hög variation på arbetsuppgifterna. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och du strävar efter att utvecklas i din roll.
Som person är du driven, flexibel och initiativtagande. Vi ser gärna att du har en hög social förmåga samt ett kreativt tankesätt. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer både internt och externt. På Husman Hagberg jobbar vi efter en värdegrund som är Äkta Passionerad Vinnare och det är viktigt det ligger i linje med dina värderingar.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson