OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad innebär jobbet?
Som reseadministratör representerar du Skandinaviens största flygbolag.
Du kommer hantera inkommande samtal från resenärer där du besvarar och hjälper dem med deras frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster. Du är uppmärksam för resenärens behov och försöker alltid ge den bästa kundupplevelsen.
Vi söker dig som är intresserad av ett arbete under sommaren fram tills den 31 augusti med möjlighet till förlängning. #jobbjustnu
Du kommer att utföra arbetet hemifrån och i samband med anställning kommer din utbildning att hållas över videolänk av en av våra duktiga utbildare.
Innan din anställning börjar kommer vi att leverera arbetsredskapen du behöver hem till dig, det du behöver är en internetuppkoppling och en plats i ditt hem där du kan arbeta ostört.
Vad behövs för att lyckas i tjänsten?
Arbetsverktygen kommer vara telefon och dator så du ska inte ha några problem med att hantera dessa två. SYKES inställning är att man kommer längst med rätt personlighet- och attityd och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera service med resenären i fokus.
Du ska kunna prata och skriva svenska och engelska utan problem.
Vad kan SYKES erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast månadslön
Möjlighet till förlängd anställning efter den 31 augusti
Som anställd på SYKES har du goda möjligheter att utvecklas inom företaget i Sverige och även utomlands. SYKES har sedan maj 2017 en verksamhet på Cypern dit anställda i vårt svenska bolag kan söka. Det ger dig möjligheten att tillbringa 6 månader utomlands med säkerheten att du efter 6 månader kan komma tillbaka till ditt arbete hos SYKES Sverige.
Vi hoppas att just du vill bli en del av vårt reseteam med start den 6/7, tveka inte att kontakta oss om du har frågor.
Sista ansökningsdag för tjänsten är 30/6.
Varmt välkommen med din ansökan!
Övrig information
Lön
Fast månadslön.
Anställningsvillkor
Visstidsanställning till och med 31 augusti med möjlighet till förlängning.
Arbetstider
Dina arbetstider kommer att vara vardagar och du alternerar mellan att jobba 8–17 eller 9-18. Förändringar i arbetstiderna kan ske efter sommaren
Arbetsplats
Din anställningsort är i Sveg men på grund av rådande pandemi vill vi minska risken för smittspridning och därför uppmanar vi vår anställda att jobba hemifrån i så stor utsträckning.
Vi ser helst att du är boende i ett område inte mer än 20 mil från Sveg men det är inte ett krav.
Om oss
SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar. I Sveg är vi ett team på cirka 200 medarbetare. SYKES är en global uppdragsgivare. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES’ olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer. Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier, och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För oss är du en viktig person i vår organisation och vi vill att du ska trivas hos oss. Vi har kontinuerliga enskilda uppföljnings och utvecklingssamtal med våra anställda som en naturlig del i din utveckling. www.sykes.com
http://www.sykes.com
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000
070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000
070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00
070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00
070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656