OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som kundserviceagent kommer du att arbeta i ett litet team där teamkänslan är stark och alla strävar mot samma mål. Du kommer att arbeta med inkommande samtal, mail, chatt samt ärendehantering. I vår kundservice jobbar vi med personlig kontakt med våra kunder vilket innebär att du hanterar hela kundkontakten med kunden fån början till slut i alla ärende.
Vi arbetar i en bred roll där du som agent hanterar alla olika typer av ärende med kunden, det kan vara både frågor gällande fakturor, tekniska frågor eller till exempel försäljning till en befintlig kund. Detta gör att din dag blir varierad och att kunden får snabb och enkel hjälp från en duktig kundsupport.
Kvalifikationer
- Dokumenterad erfarenhet av kundservicearbete eller kundkontakt
- Kännedom om telekombranschen eller närliggande bransch är positiv
- God systemförståelse
- Svenska i tal och skrift samt engelska i tal
- Älska mötet med kunden
Om oss
Vi på Verbal levererar mobiltelefoni och växellösningar på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat målmedvetet för att ta fram de tjänster och lösningar som efterfrågas. Vi levererar helt enkelt telefoni som passar våra kunder. Vi sitter i fräscha lokaler precis utanför slussen, du kommer in i ett familjärt bolag där du kommer att vara en uppskattad kollega.