OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Företaget:
Acordo grundades tidigt år 2021 och drivs av väletablerade entreprenörer inom IT- och Telekomsektorn. Vårt team består av både utvecklare och säljare. Vi har under 2 års tid utvecklat och perfektionerat ett utav världens främsta sälj-verktyg som är banbrytande och modern och lever upp till samtliga förväntningar man kan ställas inför. Efter mängder av analyser och research har vi nu skapat ett effektivare, snabbare och mer intelligent verktyg som tillfredsställer företagens behov. Vi lever i en ständig förändringsvärld där vi kontinuerligt ser över våra verktyg för att alltid vara i framkant. Acordo Systems är en liten organisation som präglas av snabba beslut, ett högt tempo och möjligheter till att växa i bolaget.
Om tjänsten:
Vi söker dig som drivs av att ständigt utmana och utveckla dig själv till nya höjder samt av att göra affärer genom att vara relations- och värdeskapande. Du utgår alltid från långsiktighet och hållbarhet.
Vill du vidare vara med och förenkla en bransch samt vardagen för många kunder? Då är du handen i handsken för oss!
Din profil:
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta som B2B Säljare, gärna inom uppsökande verksamheter. Du trivs med att ha telefon och dator som främsta arbetsredskap, men likaså inte främmande för fysiska möten. Du har ett starkt driv och enorm ambition om att lyckas med utmaningar du tar dig an.
För att bli framgångsrik inom rollen som Account Manager hos oss ser vi att du har viljan till att bryta ny mark, men är även en fena på att bevara befintliga relationer. Du gillar högt tempo och kan prioritetsanpassa. Vidare är det viktigt att du trivs med flexibilitet i vardagen då den ena dagen inte är den andra lik.
Du har för vana av tidigare roller att ta egna initiativ och begränsas inte av att det inte alltid finns givna ramar. I stället drivs du av att skapa och förbättra. I kombination med att du är en bra säljare har du även ett affärsmässigt tänk och skapar lösningar som resulterar i en lyckad affär.
Du uttrycker dig väl i både svenska och engelska, i både tal och skrift.
Meriterande med relevant utbildning inom försäljning, men inget krav.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Account Manager B2B är det främst nykundsbearbetning och leadshantering som kommer vara ditt fokus. Genom hög aktivitet och ihärdighet ska du arbeta med uppsökande försäljning och arbeta mot att boka möten med nya potentiella kunder. I förlängningen kommer du även vara delaktig och driva merförsäljning till nya kunder. Till din hjälp har du vårt egna CRM-system som också är den produkt som du säljer vidare.
Vårt erbjudande:
- En dynamisk arbetsplats med möjligheter att växa in i en ledande roll.
- Frihet under ansvar att planera din agenda och arbetsdag
- Chans till att bidra till att utveckla organisationen framåt.
Ansökan:
Tjänsten förväntas tillsättas med start i januari 2022. Vi hanterar samtliga ansökningar löpande. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.