Vill du vara en värdefull resurs?

Vill du vara en värdefull resurs?

Arbetsbeskrivning

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.

Nu söker vi för våra kunders räkning en personlig assistent som kan vara vår resurs assistent hos flertalet av våra kunder. 

Du kommer att hoppa in vid behov, ibland med kort varsel, men även vid planerade ledigheter. Din tjänstgöringsgrad kommer att variera, beroende på våra kunders behov. 

Vi söker dig som tycker om ett omväxlande arbete, som kan arbeta både dag/kväll/helg/dygnspass.

Din arbetsplats är där kunden befinner sig.

I arbetet som personlig assistent krävs det att du är trygg i dig själv, glad och positiv, du ser inte problemen utan möjligheterna.

Körkort är ett krav, då vi har kunder över hela ön. 

Du kommer att erbjudas introduktion hos våra kunder, så att du kan känna dig trygg i din arbetsroll, men även för att kunna möta våra kunder på bästa möjliga sett.

Välkommen med din ansökan! 


I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd.
Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Särnmark Assistans AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 maj 2022
  • Ansök senast: 6 juni 2022

Besöksadress

Solna
None

Postadress

Smidesvägen 7, 3tr
Solna, 17141

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024